AnonymDiskusjon Skrevet 20. desember 2014 Del Skrevet 20. desember 2014 Jeg har flere ganger barbert underlivet (jeg er kvinne), men ofte får jeg uheldige sår, det klør og stikker senere og området blir rødt og følsomt. Hvordan kan jeg unngå å få slike inngrodde hår? Noen som kan komme med en liten guide for best mulig resultat for underlivsbarbering? Hadde vært til stor hjelp! Hvordan fjerner dere hår i rumpa forresten? Har selv barbert det bort, men etter på angret fordi når det gror ut igjen klør det noe j*vlig...Takker for alt av tips! Anonymous poster hash: dcaea...ff5 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 20. desember 2014 Del Skrevet 20. desember 2014 Bruk masse intimsåpe, eller godt med barberskum rett før du baberer. Dessverre er det lite å gjøre med kløen.Til ''bakgangen'' så anbefaler jeg voksing eller epilering. Jeg liker begge deler. Brazillian vax vil ta seg av ALT og trengs kun å gjøres hver 4-6 uke. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2014 Jeg er gutt og unngår kløe (og utslett faktisk) ved å bare stusse med saks i stedet for å bruke høvel. Anonymous poster hash: 54e4c...129 Lenke til kommentar
NoBo Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 www.klikk.no/emne/intimbarbering/ - Flere gode artikler der. Lenke til kommentar
Compoundinterest Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Finnes det ikke sånne kremer og dusjsåper som fjerner håret uten behov for bruk av høvel osv? Lenke til kommentar
Kubjelle Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 http://www.reddit.com/r/AskReddit/comments/162qmd/strippers_of_redditand_others_who_may_have/ 2 Lenke til kommentar
papegøya Skrevet 10. januar 2015 Del Skrevet 10. januar 2015 Når du barberer underlivet er det viktig å barbere i samme retning, ikke ta motsatt retning til hårene. Da unngår du å få slike sår og begynne å blø. Rikelig med barberingsskum eller såpe er viktig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg