Evas Skrevet 20. desember 2014 Del Skrevet 20. desember 2014 Så lenge jeg har hatt Adblock Plus, har programmet fungert glimrende, og jeg har sluppet reklamer stort sett overalt. Nå i det siste har reklamer likevel sneket seg inn på f.eks. VG's videoer. Her ser man i tillegg oppfordringer (der det skulle være bildereklame) om og skru på reklamer. Noen som vet om en løsning på dette? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 20. desember 2014 Del Skrevet 20. desember 2014 Kutt ut Adblock Plus. Hadde flere brukere faktisk sett på litt reklame og ikke blokkert den så hadde ikke så mange aktører måttet ta seg betalt for "extra" innhold. Websider har behov for inntekter , jeg har full forståelse for at man blir lei av reklame , men alternativet er å gå tilbake til å betale 20 - 30 kroner for en papiravis uten noe form for digitalt innhold i det hele tatt og fullstappet av reklame... Lenke til kommentar
Evas Skrevet 20. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2014 Aldri i livet! Vet ikke hva jeg hadde gjort uten Adblock Plus! Jeg betaler for å lese VG digitalt, likeledes har jeg TV2-sumo, bla for å slippe reklamer. Alternativet trenger ikke å være som du skitserer, jeg betaler gjerne noen ti-kroner for å slippe den reklame-faenskapen! Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 20. desember 2014 Del Skrevet 20. desember 2014 (endret) Kutt ut Adblock Plus. Hadde flere brukere faktisk sett på litt reklame og ikke blokkert den så hadde ikke så mange aktører måttet ta seg betalt for "extra" innhold. Websider har behov for inntekter , jeg har full forståelse for at man blir lei av reklame , men alternativet er å gå tilbake til å betale 20 - 30 kroner for en papiravis uten noe form for digitalt innhold i det hele tatt og fullstappet av reklame... Skal jeg ta sjansen for malvertising? Neppe. Så lenge jeg har hatt Adblock Plus, har programmet fungert glimrende, og jeg har sluppet reklamer stort sett overalt. Nå i det siste har reklamer likevel sneket seg inn på f.eks. VG's videoer. Her ser man i tillegg oppfordringer (der det skulle være bildereklame) om og skru på reklamer. Noen som vet om en løsning på dette? Har du forsøkt å legge til ekstra filtere? F.eks https://easylist.adblockplus.org/en/ Endret 20. desember 2014 av Cipher Panda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå