Øystein.F. Skrevet 20. desember 2014 Del Skrevet 20. desember 2014 Microsoft beklagar Halo: The Master Chief Collection-problema med gratis spel.Halo 3: ODST kjem til Xbox One Lenke til kommentar
Redshift Skrevet 20. desember 2014 Del Skrevet 20. desember 2014 Mangler bare Reach da! Imo beste i serien! 1 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 20. desember 2014 Del Skrevet 20. desember 2014 Får vi ODST om vi har spilt single-player offline? Er ikke interessert i multiplayer, men er jo interessert i gratis spill. Har riktignok bare spilt Halo 1 i, øh, fem minutter, men teknisk sett har jeg spilt det. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. desember 2014 Del Skrevet 20. desember 2014 Mangler bare Reach da! Imo beste i serien! Ja heller dette enn ODST, som ikke fallt så godt i smak her i grunn. Men kan absolutt ikke klage på dette selv om spillet ikke er en innertier! Men ja, Reach igjen så er det FULL POTT! Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 20. desember 2014 Del Skrevet 20. desember 2014 Jeg husker ODST som et flott spill med mye utappet potensiale. Stemningen og musikken i spillet er noe av det beste serien har å by på, og gameplayet leverer som vanlig, men det er ergerlig at ODST fortsatt er det nærmeste vi har kommet et Halo-spill som tar sted i en åpen verden. Det er noe jeg håper at 343 eller et annet studio kanskje kan utforske nærmere i en fremtidig Halo-spinoff.Gleder meg uansett til å spille gjennom ODST på nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå