Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Student og vgs-elev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ehm... Noe som er veldig relevant er jo alderen til gutten da? jeg er selv sammen med en 17 år gammel jente, jeg er også 17 selv. Hadde ikke blitt sammen med noen under 18 om jeg hadde vært 25 selv, men det er da min tankegang. Jeg føler at de fleste i min aldergruppe gjerne vil inngå et forhold med noen og preferabelt noen av samme alder.

Lenke til kommentar
Tenker du på alle studentfestene han kommer til å delta på? Tenker du på alle de fulle medstudinnene som kommer til å kaste seg etter han?

Plager ikke meg, men plager det han at jeg ikke kan være på sånt? Studentersamfundet f.eks. (jeg bor i Trondheim)?

Anonymous poster hash: f4f2c...026

Endret av Tvillingsjel
Quotepyramide
Lenke til kommentar

Hvorvidt ulike ting plager ham er vanskelig å svare på. Alle er ganske forskjellige. =)

Det samme gjelder vel også hva han vil med forholdet deres, og hvordan ting står til ellers. Jeg forslår at du finner ut hva du selv vil, og så snakker med ham om det. Da får du vite hvordan det ligger an. :)

Lenke til kommentar

Hvorvidt ulike ting plager ham er vanskelig å svare på. Alle er ganske forskjellige. =)

Det samme gjelder vel også hva han vil med forholdet deres, og hvordan ting står til ellers. Jeg forslår at du finner ut hva du selv vil, og så snakker med ham om det. Da får du vite hvordan det ligger an. :)

Takk! Og god jul (om litt på etterskudd)! :)

Lenke til kommentar

Ved kun sex har det vel kanskje ikke så mye å si. Det er vel heller aldersforskjell og modenhet som har noe å si for de fleste. I tillegg liker ofte gutter litt yngre jenter og omvendt, men det viktigste dersom det er snakk om et forhold er vel om dere kommer godt overens?

Lenke til kommentar

Ved kun sex har det vel kanskje ikke så mye å si. Det er vel heller aldersforskjell og modenhet som har noe å si for de fleste. I tillegg liker ofte gutter litt yngre jenter og omvendt, men det viktigste dersom det er snakk om et forhold er vel om dere kommer godt overens?

I guess. Det gjør vi, men småredd for at forskjell i livssituasjon skal ødelegge for meg. Takk for beroligingen. :)

Lenke til kommentar

Hvis jeg først hadde fått seriøse følelser så hadde jeg nok antakeligvis i det minste vært villig til å prøve det, folk som går på VGS blir jo før eller senere eldre de også, så at vedkommende i utgangspunktet er for ung ift. mine preferanser vil jo bli bedre.

3-4 års aldersforskjell er lite hvis begge er på samme sted i livet (har flyttet hjemmefra, vet hvordan man betaler egne regninger og setter egne grenser i livet), men det er mye hvis vedkommende fortsatt bor hjemme hos mor og far.

Men når det er sagt tror jeg at sjansen er heller liten for at jeg først skal komme dit at jeg får følelser for noen som fortsatt bor hjemme. Jeg henger generelt ikke med så unge folk, og jeg hadde nok ikke orket å prøve meg på noen som fortsatt bor hjemme. Jeg tenker at det først passer seg å bli kjent med jentas familie etter at man først har drevet på i noen måneder og har funnet ut av hvordan man passer sammen, og det kan jo bli et problem hvis hun faktisk bor hos foreldrene.

Så ja, mitt svar er nok 80% nei. Er 22 år. :)

Anonymous poster hash: eb6e6...e36
Lenke til kommentar

Hvis jeg først hadde fått seriøse følelser så hadde jeg nok antakeligvis i det minste vært villig til å prøve det, folk som går på VGS blir jo før eller senere eldre de også, så at vedkommende i utgangspunktet er for ung ift. mine preferanser vil jo bli bedre.

3-4 års aldersforskjell er lite hvis begge er på samme sted i livet (har flyttet hjemmefra, vet hvordan man betaler egne regninger og setter egne grenser i livet), men det er mye hvis vedkommende fortsatt bor hjemme hos mor og far.

Men når det er sagt tror jeg at sjansen er heller liten for at jeg først skal komme dit at jeg får følelser for noen som fortsatt bor hjemme. Jeg henger generelt ikke med så unge folk, og jeg hadde nok ikke orket å prøve meg på noen som fortsatt bor hjemme. Jeg tenker at det først passer seg å bli kjent med jentas familie etter at man først har drevet på i noen måneder og har funnet ut av hvordan man passer sammen, og det kan jo bli et problem hvis hun faktisk bor hos foreldrene.

Så ja, mitt svar er nok 80% nei. Er 22 år. :)

Anonymous poster hash: eb6e6...e36

Bitch i'll try anyway

Lenke til kommentar

Jeg er 17 og holdt på med en som studerer. Han var ikke spesielt interessert i sex, men mer å utvikle forholdet og ha det bra sammen.

Good. Takk :)

Jeg er sånn, kan ikke ha dame som er under 20 men sex er jo noe helt annet...

Hvor gammel er du?

Endret av Tvillingsjel
flettet dobbeltpost (fjernet duplikat av sistnevnte)
Lenke til kommentar

Han er bare 20, det er ikke så stor aldersforskjell. Min kjæreste er tre år eldre enn meg. Med årene utjevner den forskjellen seg.

Har du prøvd å prate med ham om hva han vil? Er det lenge til du blir 18? Dersom han er forelsket i deg så kan jeg umulig forestille meg at det betyr noe.

Håper det, jeg er 18 om ett år. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...