ProphetSe7en Skrevet 20. desember 2014 Del Skrevet 20. desember 2014 På tide med nytt bestikk da nåværende ruster og håndtak faller av. Det jeg vil ha er sett som kan brukes til hverdags, men også til besøk. Må derfor inneholde det som trengs til middag, og til dessert. Ser helst at det kan kjøpes kakespader, salatbestikk og diverse andre ting i samme serie. Det må tåle oppvaskmaskin, og det må ikke være bestikk som må pusses, altså minst mulig vedlikehold. Pris aner jeg ikke. Helst ikke mer enn 1000 kroner for ett sett til 6 personer. Noen som har noe å anbefale? Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Ikea 365+ serie. Billig og funksjonelt. Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 (endret) Har hardangerbestikk jeg bruker til daglig. Vil si det er mye bedre enn ikea sitt. Nå er jeg ekstremt nøye på bestikket da. Det skal være godt å holde i, skjære med og det skal ikke bøyes uten at du virkelig bestemmer deg for det. Forrige bestikket jeg hadde bøyde seg bare med og mose potet... Får et hardangerbestikk for 5-6 personer til under tusenlappen Endret 28. desember 2014 av Fjernsyn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå