fjarle Skrevet 20. desember 2014 Del Skrevet 20. desember 2014 Fornuftige kompromiss på rad og rekke i en Windows-telefon til 1900 kroner.TEST: Nokia Lumia 735 Lenke til kommentar
Selectaa Skrevet 20. desember 2014 Del Skrevet 20. desember 2014 Det som er litt synd er at det fremdeles ikke finnes en offisiell Instagram app til WP når man lanserer en slik telefon som denne... Det finnes en beta app og en fra Rudy (som skriver kjempebra apper), men allikevel litt for dumt. Lenke til kommentar
OMyre Skrevet 20. desember 2014 Del Skrevet 20. desember 2014 Hva med med den innebygde trådløse QI ladingen? Noen ord om denne? 2 Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 20. desember 2014 Del Skrevet 20. desember 2014 Det som er litt synd er at det fremdeles ikke finnes en offisiell Instagram app til WP når man lanserer en slik telefon som denne... Det finnes en beta app og en fra Rudy (som skriver kjempebra apper), men allikevel litt for dumt. Samme kan sies om Snapchat, i og med at de jobber aktivt med å bannlyse alt av uoffisielle tredjepartløsninger som 6snap til Windows Phone så setter jo det en telefon som denne i en noe bisarr situasjon. Lenke til kommentar
OMyre Skrevet 20. desember 2014 Del Skrevet 20. desember 2014 Det som er litt synd er at det fremdeles ikke finnes en offisiell Instagram app til WP når man lanserer en slik telefon som denne... Det finnes en beta app og en fra Rudy (som skriver kjempebra apper), men allikevel litt for dumt. Samme kan sies om Snapchat, i og med at de jobber aktivt med å bannlyse alt av uoffisielle tredjepartløsninger som 6snap til Windows Phone så setter jo det en telefon som denne i en noe bisarr situasjon. Sant nok, men jeg bruker selv en eldre Samsung Ativ S som arbeidstelefon. Her har jeg slettet alt unødvendig tull. Så dette er litt avhengig av hva en skal bruke telefonen til. Men for all del, viss en ønsker en telefon en kan fylle til randen av apps og andre tidstyver, så er nok android tingen. For oss som stort sett bare ringer, sjekker mail og surfer fungerer WP utmerket. Lenke til kommentar
lesles Skrevet 20. desember 2014 Del Skrevet 20. desember 2014 Jeg hadde en lumia 920, hvordan er lumia 735 sammenlignet med den? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 20. desember 2014 Del Skrevet 20. desember 2014 Det som er litt synd er at det fremdeles ikke finnes en offisiell Instagram app til WP når man lanserer en slik telefon som denne... Det finnes en beta app og en fra Rudy (som skriver kjempebra apper), men allikevel litt for dumt. Samme kan sies om Snapchat, i og med at de jobber aktivt med å bannlyse alt av uoffisielle tredjepartløsninger som 6snap til Windows Phone så setter jo det en telefon som denne i en noe bisarr situasjon. Sant nok, men jeg bruker selv en eldre Samsung Ativ S som arbeidstelefon. Her har jeg slettet alt unødvendig tull. Så dette er litt avhengig av hva en skal bruke telefonen til. Men for all del, viss en ønsker en telefon en kan fylle til randen av apps og andre tidstyver, så er nok android tingen. For oss som stort sett bare ringer, sjekker mail og surfer fungerer WP utmerket. Nå tror jeg ikke det var akkurat det jeg og Selectaa siktet til her. Det var vel mer at "selfie-mobilen" ikke har offisiell tilgang på de to mest brukte "selfie-appene" på markedet, nemlig Instagram og Snapchat. 2 Lenke til kommentar
Zicozz Skrevet 20. desember 2014 Del Skrevet 20. desember 2014 Blir vel ganske feil å nevne 630/635 som alternativ til 730/735 all den tid 730/730 er en selfietelefon og 630/635 ikke engang har frontkamera. Lenke til kommentar
member_208867 Skrevet 20. desember 2014 Del Skrevet 20. desember 2014 Det som er litt synd er at det fremdeles ikke finnes en offisiell Instagram app til WP når man lanserer en slik telefon som denne... Det finnes en beta app og en fra Rudy (som skriver kjempebra apper), men allikevel litt for dumt. Feil: Det finnes offisiell Instagram-app. Den er riktignok i beta, men funker flott: http://www.windowsphone.com/nb-no/store/app/instagram-beta/3222a126-7f20-4273-ab4a-161120b21aea Ellers finnes det jo flere uoffisielle apper som også funker fint, og den beste er laget av Rudy Huyn: http://www.windowsphone.com/nb-no/store/app/6tag/7d795cdf-fb1b-4bdf-8f5e-76eb19f7079e Lenke til kommentar
member_208867 Skrevet 20. desember 2014 Del Skrevet 20. desember 2014 Det som er litt synd er at det fremdeles ikke finnes en offisiell Instagram app til WP når man lanserer en slik telefon som denne... Det finnes en beta app og en fra Rudy (som skriver kjempebra apper), men allikevel litt for dumt. Feil: Det finnes offisiell Instagram-app. Den er riktignok i beta, men funker flott: http://www.windowsph...4a-161120b21aea Ellers finnes det jo flere uoffisielle apper som også funker fint, og den beste er laget av Rudy Huyn: http://www.windowsph...5e-76eb19f7079e Lenke til kommentar
member_208867 Skrevet 20. desember 2014 Del Skrevet 20. desember 2014 Hva med med den innebygde trådløse QI ladingen? Noen ord om denne? Jeg har telefonen, og kan rapportere om at den har QI-lading og at den funker fint. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 Og der var Snapchat / 6snap borte og brukerkontoer tilsynelatende permanent bannet. Lenke til kommentar
Dr.Texter Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 finnes det noe legit source om Lumia 940? specs og release? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå