V. Haugen Skrevet 20. desember 2014 Del Skrevet 20. desember 2014 Syng som Sinatra med høyttaler i dusjen, for eksempel.5 ting som vil gjøre badet ditt litt smartere Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 20. desember 2014 Del Skrevet 20. desember 2014 Jeg har nok en god del flere høyttalere i hus enn det som er vanlig, men akkurat på badet har jeg aldri følt det store behovet. AtW 3 Lenke til kommentar
toth Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 (endret) Skal dere først lage drømmebad er det vel ganske uambisiøst å satse på en enkel BT-høyttaler? Jeg bygde heller inn dette, en høyttaler over dusjen og en i andre enden av rommet. Vanntett fjernkontroll, BT, AUX, DAB, utvidelsesmuligheter osv..http://proff.elko.no/elko-sound-player-2/elko-sound-play-v-1-2-innb-kit-article1247-493.html Ellers kan man selvsagt gå for et full-blown Sonos, men da får man ikke den fiffige vegg-boks løsningen. Endret 22. desember 2014 av toth 1 Lenke til kommentar
toth Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 Jeg har nok en god del flere høyttalere i hus enn det som er vanlig, men akkurat på badet har jeg aldri følt det store behovet. AtW Kvinnfolk som steller seg lenge eller mannfolk som liker å ligge i badekaret synes det er greit med musikk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg