Anoonym Skrevet 20. desember 2014 Del Skrevet 20. desember 2014 jeg har fått mange blue screener i det siste, men jeg vet ikke hva det er. de to feilmeldingene jeg får oftest er (0x0F4) og (0x07A) Jeg har tydligvis ikke til gang til minidump filene, så jeg kan ikke uploade de her. Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 20. desember 2014 Del Skrevet 20. desember 2014 Fint om du er litt mer spesifikk. Hvilket operativsystem har du? Har du gjort endringer i det siste på maskinvaren eller lagt inn nye programmer? Har du hatt noen problemer før? Lenke til kommentar
Anoonym Skrevet 1. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2015 Win7 home premium 64-bit Installerte nylig nytt hovedkort og RAM. Har tatt Memtest og den viste ingen feil. Jeg hadde problemer tidligere men ikke lik ofte som nå. Mistenker at det kan ha noe med harddisken å gjøre (Corsair Force 128GB SSD) Lenke til kommentar
helsten2 Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Jeg har tydligvis ikke til gang til minidump filene, så jeg kan ikke uploade de her. Hmm, ... har du konfigurert dette? ZIP filene og last opp. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Om du skiftet ut hovedkort og minne men gjorde ingenting med den gamle Windows innstalasjonen så ligger nok problemet der. Du må nok ta en reinstall for å få fikset dette , det finnes en annen måte å gjøre det på men det er ikke alltid at det funker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå