Actibus Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 Jeg har nå opplevd 3 ganger falske alarmer fra kd-101 røykdetektorer, 2 på samme detektor innenfor 2 uker og 1 nå på en annen i en annen del av huset. Føler en falsk trygghet med disse nå? noen andre som har opplevd noe tilsvarende? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 For noen år siden byttet jeg mine røykvarslere til Deltronic PS-1211 (optisk). Opplevde da en rekke falske alarmer. Koblet vekk seriekoblingen, og så at det var flere av dem som varslet falsk. Har prøvd både med batteri og sentral strømforsyning, uten at det gjorde noen forskjell. Den siste falske alarmen jeg har registrert var ca ett år senere. De siste 2 årene har jeg ikke registrert noen. Fant aldri ut av årsaken. Lenke til kommentar
toreae Skrevet 20. desember 2014 Del Skrevet 20. desember 2014 Var noen som ble trukket tilbake (i Sverige?). Om du søker litt her på diskusjon.no så kanskje du finner noe. Mulig det var i denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1191806 Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 Det er den, men det som er feil med KD-101 som jeg er bekymret for. Og det er nok ikke det som er problemet her. Er det gamle batterier i noen av de? Jeg hadde byttet alle sammen (iallfall de 3 AAA-batteriene, de er det som styrer den trådløse biten). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå