marikatt123 Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 Hei!Jeg har en Windows Phone 8.1(Nokia Lumia 530 hvis det hjelper) og jeg har to små problemer med den. Jeg bruker ikke Facebook, så jeg avinstallerte det(Siden det kom med telefonen), og nå har jeg disse problemene: 1. Facebook bildet er fortsatt i personer-tilen på startskjermen. 2. Ut av ingenting havner det bilde av Facebook-ikonet i "Lagrede Bilder"-mappa på mobilen. Ting jeg har prøvd: -Reboot -Slette midlertidige filer -Tilbakestille mobilen og prøve ALT på nytt Har noen en løsning på et eller begge problemene? Takk for hjelp på forhånd! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 20. desember 2014 Del Skrevet 20. desember 2014 Har ikke WP selv nå, men kan det være at bildet er kopiert til OneDrive, og at det hentes derfra etter tilbakestilling? Ev. at du har synket kontaktene dine med outlook.com, og at kontaktbildene kommer derfra? Lenke til kommentar
marikatt123 Skrevet 20. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2014 (endret) Endret 20. desember 2014 av kriben17 Lenke til kommentar
marikatt123 Skrevet 20. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2014 Har ikke WP selv nå, men kan det være at bildet er kopiert til OneDrive, og at det hentes derfra etter tilbakestilling? Ev. at du har synket kontaktene dine med outlook.com, og at kontaktbildene kommer derfra? Det med kontaktbildene er mulig, men jeg har skrudd av OneDrive og har ingen bilder der? + Det har skjedd flere ganger enn etter tilbakestillingen..? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 20. desember 2014 Del Skrevet 20. desember 2014 Kontakt bildene på metro people appen min på win 8.1 tavle kommer fra skypee tror jeg. Dette da facebook login er satt med Microsoft account kopling. Jeg har dessverre ikke mobil phone 8 for å sammenlikne. Lenke til kommentar
marikatt123 Skrevet 20. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2014 Ingen som vet om noen løsning på problemet? Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 Ingen som vet om noen løsning på problemet? Løsningen er gå inn på hver person å redigere vekk kontaktbildet. Har du først synkronisert en kontakt mot en tjeneste, vil informasjonen være der selv om du ikke synkroniserer lengre. Du vil bare ikke få noen ny informasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå