Gå til innhold

Fornying av Office 365

DDuck

Anbefalte innlegg

Hallo.

Jeg har i dag Office 365 Home Premium, lisensen min går ut 1 jan 15, og lurer da på om jeg må forny abbonnementet hos office.com eller om jeg kan kjøpe en annen versjon og legge inn på kontoen min ?

Tenkte på å kjøpe f.eks herifra :

http://www.qxl.no/pris/data-hardware/tilbehoer/oevrig/ny-office-2013-professional-norska/v/an808339796/

Eller jeg ser flere som selger forseglede lisener f.eks på finn.no

Vil dette fungere ?

Jeg har aldri oppdatert en slik lisens og er usikker på om jeg må bruke 800 kr eller om jeg kan kjøpe andresteder mye billigere.

På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, trodde office 2013 og 365 var det samme jeg :)

Men da er det tydligvis ikke det da.

Men en annen type lisesns av 365 da, kan en bare legge inn den nye produktnøkkelen på office.com kontoen min og jeg slipper å slette og installere på nytt ?

Lenke til kommentar

Jeg ville vært generelt veldig forsiktig å kjøpe slike produkter på qxl og finn.no, særlig når de kun selger deg en digital kopi.

Det er bare Microsoft som selger digitale kopier av Microsoft produkter + noen få utvalgte steder som Amazoon osv. Så at en privatperson gjør det, lukter det "fishy" av.

Og særlig når prisen er så lav. Den koster jo 4.000 kroner i vanlige butikker/nettbutikker.

men man velger jo selv. Jeg hadde ikke kastet bort penger på slikt i alle fall.

Lenke til kommentar

Jeg bruker Google Docs til alle mine dokumenter. Du skal ha ganske avanserte behov for å trenger Office fra Microsoft. Har du Mac er Pages, Numbers og Keynote veldig gode programmer, som ikke koster mange hundrelappene. I verste fall er de gratis hvis du har en nyere Mac.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...