Xenophia Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 Hei. Viss jeg går inn i mapper på den ene harddisken så låser hele maskonen seg, programmer som er installert på denne vil heller ikke åpne seg. jeg bruker window 8. Noen som har opplevd noen lignendes eller har noen tips til hvordan dette kan løses? Vurdert å formatere den men har noen filer der som jeg gjerne skulle beholdt så tenkte å forhøre meg først. Har prøvd feilsøking men får bare opp at "ingen feil funnet" Lenke til kommentar
Djn Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 (endret) Det betyr nok at den holder på å feile. Kjøp en ny, kopier over det du kan, og kast den / forsøk å få byttet den / demonter den og bruk de kjempekraftige magnetene til noe moro. Det er ingen grunn til å fortsette å bruke en harddisk som plutselig og raskt kan bli verre. Hvis det er noe viktig du ikke får kopiert, finnes det ymse verktøy som forsøker å lirke mest mulig data ut av slitne harddisker. Spør her om det blir aktuelt. Endret 19. desember 2014 av Djn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå