Gå til innhold

Realisme i innvandringspolitikken?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Snakk om å trakke i driten, JoachimR. Påstår at alle skal kunne norsk for å bo her. :p

 

Hehe... Skal vi kanskje kaste ut personer med dysleksi. Slike som deg? Hva med dem som er stumme? De også kanskje. Eller de som er psykisk utviklingshemmet?

 

JoachimR: Jeg tror du herved har bevist at dine meninger ikke teller. Kanskje du ikke skulle hatt stemmerett. Vi skulle hatt en norskprøve før hver gang vi stemte, for man må jo kunne snakke og skrive rett, må man ikke?

Lenke til kommentar

BESKYLDER DU MEG FOR Å HA DYSLEKSI???

 

da skal jeg bli flink til å tråkke på dine skriveleifer!

 

Minekarakterer i norsk er langt over middels. Man skal kunne skrive rett på en stil, men i et hurtig innlegg her vet jeg ikke. Det er forskjell på det og en sort mann som ikke kan skrive noe norsk under noen som helst omstendighet.

 

Jeg snakker om asylsøkere rog andre mennesker som påstår de er forfulgt å vil ha opphold i Norge. Er du født i Norge skal jeg ikke hive deg ut.

Lenke til kommentar
BESKYLDER DU MEG FOR Å HA DYSLEKSI???

 

da skal jeg bli flink til å tråkke på dine skriveleifer!

 

Minekarakterer i norsk er langt over middels. Man skal kunne skrive rett på en stil, men i et hurtig innlegg her vet jeg ikke. Det er forskjell på det og en sort mann som ikke kan skrive noe norsk under noen som helst omstendighet.

 

Jeg snakker om asylsøkere rog andre mennesker som påstår de er forfulgt å vil ha opphold i Norge. Er du født i Norge skal jeg ikke hive deg ut.

Du begynner med en setning i caps, jeg overser den. Deretter kommer en setning uten stor bokstav i begynnelsen. Så kommer "minekarakterer", eller hva nå dét skulle være, etterfulgt av noen små kommafeil.

 

Deretter kommer ordet "rog", som jeg aldri har hørt før og en stygg å/og-feil. Den tviler jeg på at du hadde skrevet riktig på en stil.

 

Du kan gjerne påpeke mine skrivefeil, men husk på hvem som ville kaste ut de som ikke var "språkdyktig".

 

Ikke grav deg selv mer ned i driten, da...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...