mr.wolf Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 Tåler hverken mettet fett eller sukker. Hva kan jeg kose meg med da? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 Sjokolademousse? Sløyf sukkeret og bruk honning i stedet om du kan spise det. Lenke til kommentar
mr.wolf Skrevet 19. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2014 Frukt?Tja. Spiser jo en del av det. Men tenkte på noe litt mer "usunt". Lenke til kommentar
mr.wolf Skrevet 19. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2014 Sjokolademousse? Sløyf sukkeret og bruk honning i stedet om du kan spise det.i moussen? Lenke til kommentar
Tastaturskriver Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 Det er sukker i både frukten, grønnsakene og honningen. Tåler du ikke sukker sliter du såpass mye at jeg enten tror du skrøner eller har fått diagnose hos en kvakksalver Lenke til kommentar
mr.wolf Skrevet 23. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2014 Det er sukker i både frukten, grønnsakene og honningen. Tåler du ikke sukker sliter du såpass mye at jeg enten tror du skrøner eller har fått diagnose hos en kvakksalverLes ordentlig før du kommenterer mr.bedreviter. RAFFINERT sukker skrev jeg. Altså sukker. Ikke karbohydrater i andre former. Gallestein er diagnosen. Operasjon etter nyttår. Inntil det må jeg holde meg helt unna mettet fett og minst mulig sukker for å unngå smerteanfall. Dust! 2 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 Det er sukker i både frukten, grønnsakene og honningen. Tåler du ikke sukker sliter du såpass mye at jeg enten tror du skrøner eller har fått diagnose hos en kvakksalverLes ordentlig før du kommenterer mr.bedreviter. RAFFINERT sukker skrev jeg. Altså sukker. Ikke karbohydrater i andre former. Gallestein er diagnosen. Operasjon etter nyttår. Inntil det må jeg holde meg helt unna mettet fett og minst mulig sukker for å unngå smerteanfall. Dust! Det er vel ikke raffinert sukker i honning, dessuten har de fleste större butikker endel sjokolade uten sukker, men da kunstig eller naturlig sötningstoff feks druesukker eller sånt. Lenke til kommentar
mr.wolf Skrevet 23. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2014 Honning tror jeg går bra. Tror det er en del fett i de sukkerfrie s koko laden, men det kan jeg jo undersøke. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 Sjokolademousse? Sløyf sukkeret og bruk honning i stedet om du kan spise det.i moussen? Ja, bare bruk honning som erstatning. Kan hende det ikke er helt samme blandingsforholdene, så du må kanskje smake deg frem. Lenke til kommentar
mr.wolf Skrevet 23. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2014 Sjokolademousse? Sløyf sukkeret og bruk honning i stedet om du kan spise det.i moussen? Ja, bare bruk honning som erstatning. Kan hende det ikke er helt samme blandingsforholdene, så du må kanskje smake deg frem. Takk for tips. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 (endret) Mager vaniljekesam med stevia-dråper. Endret 23. desember 2014 av StaBBer Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 (endret) törket frukt som svisker, dadler etc er godt, särlig til jul.. Endret 23. desember 2014 av Gouldfan Lenke til kommentar
mr.wolf Skrevet 23. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2014 törket frukt som svisker, dadler etc er godt, särlig til jul..Bedre enn ingenting i hvert fall :-D Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 törket frukt som svisker, dadler etc er godt, särlig til jul.. Ikke hvis du har gallestein. Det kan jeg i hvertfall love deg....... Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 Ok my bad, vanskelig da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå