Gå til innhold

Forslag til snacks/godteri/dessert uten eller med lavt innhold av mettet fett og raffinert sukker?

mr.wolf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er sukker i både frukten, grønnsakene og honningen. Tåler du ikke sukker sliter du såpass mye at jeg enten tror du skrøner eller har fått diagnose hos en kvakksalver

Les ordentlig før du kommenterer mr.bedreviter. RAFFINERT sukker skrev jeg. Altså sukker. Ikke karbohydrater i andre former. Gallestein er diagnosen. Operasjon etter nyttår. Inntil det må jeg holde meg helt unna mettet fett og minst mulig sukker for å unngå smerteanfall. Dust!
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er sukker i både frukten, grønnsakene og honningen. Tåler du ikke sukker sliter du såpass mye at jeg enten tror du skrøner eller har fått diagnose hos en kvakksalver

Les ordentlig før du kommenterer mr.bedreviter. RAFFINERT sukker skrev jeg. Altså sukker. Ikke karbohydrater i andre former. Gallestein er diagnosen. Operasjon etter nyttår. Inntil det må jeg holde meg helt unna mettet fett og minst mulig sukker for å unngå smerteanfall. Dust!

Det er vel ikke raffinert sukker i honning, dessuten har de fleste större butikker endel sjokolade uten sukker, men da kunstig eller naturlig sötningstoff feks druesukker eller sånt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...