Gjest Bruker-325285 Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 Hallo! Jeg har anskaffet meg en ASUS CROSSHAIR FORMULA V ( Med en AMD FX 8350 CPU. GTX 770 Jeg satt opp alt sammen og startet den med min gamle harddisk(med intel drivere osv fra den gamle pcen) og windows(7) lastet, men så ble skjermen svart. så jeg skrudde den av manuelt og da jeg startet den igjen måtte jeg kjøre oppstartproblem som sier jeg må hoppe tilbake til et tidligere tidspunkt så jeg gjorde det og skjermen ble svart igjen, så jeg bestemte meg for og prøve en annen harddisk og re-installere windows 7 på den. Etter jeg hadde re-installert så gikk alt bra og jeg installerte programmer osv, men så skulle jeg starte den på nytt, og da kommer "oppstartproblemer" og jeg må hoppe helt tilbake "starten" og alt er slettet. dette har nesten skjedd 5-6 ganger nå.. Hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 Ny tråd her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1643064 Denne stenges, det holder med en tråd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå