Gå til innhold

Billig frisør sentralt i Oslo?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mener jeg gikk forbi en ganske rimelig en på Grønland T, ca 200 kr om jeg ikke husker helt feil. Aldri vært der selv da, så skal ikke gå god for resultatet.

 

Hvis grensa di går på 500 kr kan du sikkert bare stikke innom første og beste kjedesalong på Oslo City eller noe, de går nok ikke over 500 kr for en herreklipp.

Lenke til kommentar

At de store kjedene skal ha så mye mer er vel gjerne fordi de må dekke inn leieutgifter til sentrale svære lokaler, tjue ansatte og helst tjene penger på geskjeften i tillegg. Et enkeltmannsforetak i litt kjipere, billigere lokaler kan vel sette prisen tilsvarende lavere.

 

Så kan det så klart være tilfeller av svart arbeid osv, men jeg tror det heller er unntaket enn regelen. Mulig jeg er naiv..

Endret av :utakt
Lenke til kommentar

At de store kjedene skal ha så mye mer er vel gjerne fordi de må dekke inn leieutgifter til sentrale svære lokaler, tjue ansatte og helst tjene penger på geskjeften i tillegg. Et enkeltmannsforetak i litt kjipere, billigere lokaler kan vel sette prisen tilsvarende lavere.

 

Så kan det så klart være tilfeller av svart arbeid osv, men jeg tror det heller er unntaket enn regelen. Mulig jeg er naiv..

Frisørbransjen er en av de mer utsatte bransjene for svart arbeid og menneskehandel. Og det er en kjentsak at nordmenn er et (langt) over gjennomsnittet naivt folkeslag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...