ATWindsor Skrevet 8. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2015 Siden dette har tatt sin tid, så bør spillet være bugfritt ved launch. De har nå hatt rimelig god tid til å teste spillet. Får håpe SLI støtten er på plass så jeg kan skru alt av eyecandy på maks å enda få god flyt med mine 980er.Ingen spill er bugfrie ved launch.Kan nevne i fleng spill som er bugfrie og aldri fått en patch, må riktig nok tilbake i ps1-2 tiden da Du kan nevne spill som ikke er patchet, du kan ikke nevne bugfrie spill. AtW Første Spyro spillene http://spyro.wikia.com/wiki/Glitch AtW Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2015 Siden dette har tatt sin tid, så bør spillet være bugfritt ved launch. De har nå hatt rimelig god tid til å teste spillet. Får håpe SLI støtten er på plass så jeg kan skru alt av eyecandy på maks å enda få god flyt med mine 980er.Ingen spill er bugfrie ved launch.Kan nevne i fleng spill som er bugfrie og aldri fått en patch, må riktig nok tilbake i ps1-2 tiden da Du kan nevne spill som ikke er patchet, du kan ikke nevne bugfrie spill. AtW Første Spyro spillene http://spyro.wikia.com/wiki/Glitch AtW Glitch er ikke samme som bug Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 9. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2015 Hva er forskjellen mener du? AtW Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2015 Hva er forskjellen mener du? AtW Bug er en direkte feil i kodingen til et spill og kan føre til korrupt save file, ctd o.l. Glitch er noe som skjer tilfeldig eller et engangstilfelle (en usynlig vegg/gulv i en kort periode, muligheten til å gjøre ting du ikke skal gjøre som f.eks. hoppe på en due som flyr deg opp i luften o.l.). Er ihvertfall hvordan jeg vokste opp med de begrepene Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 9. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2015 (endret) Hva er forskjellen mener du? AtW Bug er en direkte feil i kodingen til et spill og kan føre til korrupt save file, ctd o.l. Glitch er noe som skjer tilfeldig eller et engangstilfelle (en usynlig vegg/gulv i en kort periode, muligheten til å gjøre ting du ikke skal gjøre som f.eks. hoppe på en due som flyr deg opp i luften o.l.). Er ihvertfall hvordan jeg vokste opp med de begrepene Dette er åpenbart konsitente glitcher, som kan redproduseres. Og de kommer av feil i kodingen. Det er en bug. Det har forresten ingenting å si hvordan du definerer en glitch, ser du på beskrivelsen av problemene på siden, så er det åpenbart at det er bugs. (som glitchene her er en undergruppe av) AtW Endret 9. januar 2015 av ATWindsor Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 9. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2015 Sånn som jeg har forstått det med glitch og bugs, så er glitching f,eks at du kommer deg til plasser du egentlig ikke skal komme deg, ta BF4 på Metro f,eks, så er det en plass du kan hoppe på en spesiell måte mot en vegg å komme deg under brettet. Du kan gjøre ting som du egentlig ikke skal kunne gjøre. Bugs er rett og slett en eller flere feil som er i spillet som de aller fleste opplever, som kan føre til at du kræsjer, står fast i et oppdrag fordi NPCen som skal gi deg et opdrag ikke er der osv. Bugs blir som regel luket ut ganske kjapt igjennom patching. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 9. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2015 Sånn som jeg har forstått det med glitch og bugs, så er glitching f,eks at du kommer deg til plasser du egentlig ikke skal komme deg, ta BF4 på Metro f,eks, så er det en plass du kan hoppe på en spesiell måte mot en vegg å komme deg under brettet. Du kan gjøre ting som du egentlig ikke skal kunne gjøre. Bugs er rett og slett en eller flere feil som er i spillet som de aller fleste opplever, som kan føre til at du kræsjer, står fast i et oppdrag fordi NPCen som skal gi deg et opdrag ikke er der osv. Bugs blir som regel luket ut ganske kjapt igjennom patching. Glitchene du beskriver er jo helt åpenbart også bugs, bugs er ikke begrenset til feil i kode som gjør at spillet kræsjer eller at en NPC gjør feil, en bug er en feil som gjør at softwaren oppfører seg annerledes enn planlagt, noe som er tilfellet på alle disse glitchene. AtW Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2015 (endret) http://www.rockstargames.com/newswire/article/52374/gtav-pc-new-release-date-first-screens-and-system-specs As we head into 2015, we would like to share the first screens and system specs of Grand Theft Auto V for PC as well as a new release date of March 24, 2015. Our apologies for the slight shift in the date but the game requires a few extra weeks of testing and polish to make it as good as can be. Moving a release date is never a decision we take lightly and is a choice we make only when we know it is in the best interests of the game and our fans. Thanks everyone for your understanding and we assure you these few extra weeks will be worth it when the game does arrive in March. GTA Online for PC, which will support up to 30 players, will launch alongside GTAV for PC and will include GTA Online Heists. Online Heists for consoles will be launching in the coming weeks ahead of the PC launch. Endret 13. januar 2015 av Zeph Lenke til kommentar
Jekay Skrevet 13. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2015 Jævlig irriterende at de venter til 2 uker før lansering med å si dette. 2 Lenke til kommentar
sjurtf Skrevet 13. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2015 Sound Card: 100% DirectX 10 compatible Usikker på om mitt kanskje bare er 99% DX10 Lenke til kommentar
Efreeti Skrevet 13. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2015 i5-3570k, GTX 660Ti, 16GB RAM. 2.2 år gammel PC, akkurat ett hakk over recommended specs. Flott. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå