LarZen Skrevet 19. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2014 Ubisoft slipper alltid spillene sine samtidig til alle plattformer, og de blir hakka på hele tiden pga småting. Jeg lo 5 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 19. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2014 Bugs vil alltid forekomme. Jeg tåler en bug som blir patchet etter en uke istedet for et spill som blir sluppet 1.5 år senere. Og som FORTSATT kommer til å ha bugs fordi om. GTA V på pc kommer IKKE til å være feilfritt, så langt ifra. Tror du de venter å slippe det fordi de skal jobbe hardere med det? OMG. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 19. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2014 Baserer meg på max payne 3 ettersom det var det siste spillet rockstar ga ut på pc? Er ikke en haug med spill å ta av her heller. Du innser i det minste forhåpentligvis at du baserer påstanden din på rimelig tynt grunnlag? AtW Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 20. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2014 Siden dette har tatt sin tid, så bør spillet være bugfritt ved launch. De har nå hatt rimelig god tid til å teste spillet. Får håpe SLI støtten er på plass så jeg kan skru alt av eyecandy på maks å enda få god flyt med mine 980er. Lenke til kommentar
Golamesh Skrevet 20. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2014 Ubisoft slipper alltid spillene sine samtidig til alle plattformer, og de blir hakka på hele tiden pga småting. Det eneste Shitstar er ute etter er å selge det samme spillet 3 ganger. De timer vel bra til neste lansering også sånn at det kommer ut på PS4 og X1 først, så etter ett år på PS5 og X2 som sikkert er ute rundt 2020. Ett år etter der igjen PC. Samme regla hver gang, og folk går fem på. Det er kundene som bestemmer dette. Hadde de hatt litt selvkontroll så ville det ikke vært så lukrativt for Rockstar å gi ut det samme spillet over 1,5 år. Men så lenge kålhodene fortsetter å kjøpe det samme spillet 3 ganger så kommer også Rockstar til å fortsette å gi ut spillene på denne måten. Jeg klandrer ikke Rockstar som vil tjene mer penger. Alle seriøse bedrifter ser på hvordan de kan tjene mer penger, og det er opp til kundene å fortelle bedriften når de har gått for langt. Men når man kjøper spillet til 2 konsoller og til PC så har man fortalt Rockstar at det er slik man vil ha det. 2 Lenke til kommentar
Efreeti Skrevet 20. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2014 Siden dette har tatt sin tid, så bør spillet være bugfritt ved launch. De har nå hatt rimelig god tid til å teste spillet. Får håpe SLI støtten er på plass så jeg kan skru alt av eyecandy på maks å enda få god flyt med mine 980er.Ingen spill er bugfrie ved launch. Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 20. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2014 Sportsbilene Massacro og Jester er allerede i spillet. Det er en race versjon av begge bilene som har kommet 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 20. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2014 Siden dette har tatt sin tid, så bør spillet være bugfritt ved launch. De har nå hatt rimelig god tid til å teste spillet. Får håpe SLI støtten er på plass så jeg kan skru alt av eyecandy på maks å enda få god flyt med mine 980er.Ingen spill er bugfrie ved launch. Nå er jo dette tredje launch de har, så de burde ha fått luket ut det meste. Lenke til kommentar
KongElg Skrevet 20. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2014 Jeg leser dette som "vi er nå i sluttstadiet med å med vilje forsinke utgivelsen til PC". AtW For en positiv holdning du har for pc Sier vel mer om mine holdninger til rockstar enn til PC, men det er en kjennsgjerning at enkelte spill forsinkes med vilje til PC ja. AtW Har vel ikke vært noen ille rockstar spill til pc? Siste var vel max payne 3 og det hadde ihvertfall ikke jeg noe problemer med. Gta 4 har jeg alldri prøvd på pc, men hørt masse. Tror som regel ikke på alt som kommer fra internett når det gjelder spill før jeg har prøvd det selv. Og at det tar lengre tid å optimalisere spill til pc kan ikke vær noe sjokk da det finnes et hav med komponenter folk sitter med. vel max payne 3 er ikke konsoll port.. det ble lagd bunn å grunn på pc Lenke til kommentar
kremt Skrevet 20. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2014 Nå er jo dette tredje launch de har, så de burde ha fått luket ut det meste. Egne versjoner til hver enkelt plattform. Er nok begrenset hvor mye som er det samme, bortsett fra innholdet. Nevn en storlansering de siste årene som ikke har hatt vesentlige bugs. Lenke til kommentar
Maabren Skrevet 21. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2014 Ser fram til dette spillet på PC. Har prøvd spillet til di andre konsollane og sjølv om det fungerte meget bra på PS4 har eg greid å vente med håp om at det endelig blir mulig å få 1080p og 60fps. Gjere fint lite at spillet har brukt over 1 år ekstra på å komme til PC viss spillet fungerer optimalt. Lenke til kommentar
G Skrevet 21. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2014 Jeg synes ihvertfall spillet er verdt pengene (jeg bruker PS4-utgaven). Og jeg har aldri eid noe GTA-spill før, så kanskje det forklarer entusiasmen fra meg ekstra bra. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2014 Det kjem vel på Steam, så me får ein fin pris i Norge. Gje det litt tid så dukkar det sikkert opp på eit salg. Har ein allereie kjøpt GTAV på konsoll så klarar ein sikkert å vente litt dersom prisen er viktig. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 22. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2014 På Steam kommer det sikkert til å koste 599 eller noe i den duren. Heldigvis finnes det andre butikker man kan kjøpe keys fra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 22. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2014 Siden dette har tatt sin tid, så bør spillet være bugfritt ved launch. De har nå hatt rimelig god tid til å teste spillet. Får håpe SLI støtten er på plass så jeg kan skru alt av eyecandy på maks å enda få god flyt med mine 980er.Ingen spill er bugfrie ved launch. Kan nevne i fleng spill som er bugfrie og aldri fått en patch, må riktig nok tilbake i ps1-2 tiden da Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 22. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2014 Siden dette har tatt sin tid, så bør spillet være bugfritt ved launch. De har nå hatt rimelig god tid til å teste spillet. Får håpe SLI støtten er på plass så jeg kan skru alt av eyecandy på maks å enda få god flyt med mine 980er.Ingen spill er bugfrie ved launch.Kan nevne i fleng spill som er bugfrie og aldri fått en patch, må riktig nok tilbake i ps1-2 tiden da Du kan nevne spill som ikke er patchet, du kan ikke nevne bugfrie spill. AtW Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 22. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2014 Det er tydelig at AtW har tatt ferie. Eventuelt venter at klokka skal vise "ferietid". Lenke til kommentar
iBrick Skrevet 22. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2014 Har store håp om at det skal være mulig å spille så samme konto på PC og Xbox One/PS4, uten å miste muligheten til å bytte frem og tilbake... Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 22. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2014 "Gran Theft Auto"? Må være juleversjonen, det her, da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 8. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2015 Siden dette har tatt sin tid, så bør spillet være bugfritt ved launch. De har nå hatt rimelig god tid til å teste spillet. Får håpe SLI støtten er på plass så jeg kan skru alt av eyecandy på maks å enda få god flyt med mine 980er.Ingen spill er bugfrie ved launch.Kan nevne i fleng spill som er bugfrie og aldri fått en patch, må riktig nok tilbake i ps1-2 tiden da Du kan nevne spill som ikke er patchet, du kan ikke nevne bugfrie spill. AtW Første Spyro spillene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå