James Bond Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 Hei alle, jeg er halvt polsk og halvt norsk men født og oppvokst i Norge så er Norsk i hele mitt hjerte hehe, men skal feire julen med min Polske Onkel og Tante og de er snille som lam. Jeg tenkte å gi dem en gave med noe godt å drikke til begge to som de kan begge nyte, men vet ikke noe annet enn at moren er glad i vin, og faren er vel glad i Zubrowka (Bison grass vodka) og øl, og noe mer enn det vet jeg ikke. Jeg klarer ikke tenke over en "flaske-gave" hehe som kan passe til dem begge to.. Noe som er passelig til begge to. Jeg hadde håpet på litt forslag til noe godt for dem siden jeg ikke kan så mye om sprit osv selv og vet ikke hva som kunne vært egnet for dem. Alle forslag er hjertelig velkommen Lenke til kommentar
toth Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 iom at du er norsk er det vel egentlig Aquavit som er obligatorisk. Hvis ikke, hva med Baileys? Jäger eller epleschnaps? Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 23. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2014 Aquavit den var ikke så dum ja, tenker jeg går for noe sånt. Hvis de velger å åpne og dele den litt så har vi jo en fin ting under julemiddagen også Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 Huff, aquavit er jo ikke noe godt:) Kjøp heller en cognac! Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 Hva med å prøve mjød? Har bare prøvd Valhalla mjøden som selges på polet og synest den er grei. Har ei flaske med Mjødurt i kjøleskapet som jeg ikke har fått smakt på enda. Tror det skal passe bra til (jule)mat. Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 23. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2014 Huff, aquavit er jo ikke noe godt:) Kjøp heller en cognac! Hva du syns er ikke hva alle andre syns De blir akevitt og det kom jeg ikke på hadde det ikke vært for han, og de er jo glad i sterk sprit så det er en perfekt gave for de. Passer godt til julematen også. Saken er løst. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå