Gå til innhold

Parkert

Gjest Slettet+0987123

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her foretrekker jeg V2 der motivet kommer bedre fram.

Jeg savner nok litt bedre skarphet på både forgrunn og bakgrunn her.

Kjenner jo ikke stedet annet enn det jeg ser innenfor ramma så vanskelig å påstå noe som helst, men tenker nok litt lenger avstand til motivet og heller beskjære mer i etterkant hvertfall når det gjelder uskarpt i front.

Linje ut i hjørner både nede til høyre og oppe til venstre har jeg vel påpekt både titt og ofte her selv om det stadig dukker opp likevel.

Men jeg gir meg nok ikke for er det ikke noe som heter - uvisst hvor jeg har det fra: "Det jamres og jamres, men like fullt skal der hamres."

Kanskje var jeg litt hard i dag. Men dette er jo når alt kommer til alt en kritikkside.

Roar

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Her foretrekker jeg V2 der motivet kommer bedre fram.

Jeg savner nok litt bedre skarphet på både forgrunn og bakgrunn her.

Kjenner jo ikke stedet annet enn det jeg ser innenfor ramma så vanskelig å påstå noe som helst, men tenker nok litt lenger avstand til motivet og heller beskjære mer i etterkant hvertfall når det gjelder uskarpt i front.

Linje ut i hjørner både nede til høyre og oppe til venstre har jeg vel påpekt både titt og ofte her selv om det stadig dukker opp likevel.

Men jeg gir meg nok ikke for er det ikke noe som heter - uvisst hvor jeg har det fra: "Det jamres og jamres, men like fullt skal der hamres."

Kanskje var jeg litt hard i dag. Men dette er jo når alt kommer til alt en kritikkside.

Roar

Hei Roar !

Takker for konstruktiv kommentar .

Skarpheten eller mangelen på sådan var gjort med overlegg , avstanden til motivet var det ikke så mye å gjøre med.

Linjene ut i hjørnene derimot er noe jeg burde ha lært etterhvert.

Hard eller ikke , det er jo som du sier en kritikkside dette.

Mvh

Alec

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...