tunliweb.no Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 Solnedgang på Seychellene Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 Nydelig bilde - Gjev eg var der! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 Jo, absolutt vakkert med flott lys og farger. Seychellene har jeg aldri sett, men har jo vært i Kenya et par ganger med 31 års mellomrom samt at jeg har tilbrakt 17 vintre i tropisk klima i Goa i India hvor det har blitt en del solnedganger på brikka. Flott utsnitt og komposisjon. Speilingene gjør også mye for bildet. "Gjev eg var der" som Rolf Magne sier. Men jeg har nå etter så mange vintre iberegnet jula i utlendighet valgt å bli mest mulig hjemme denne vinteren og kanskje neste også med bare et par turer til Kanariøyene i løpet av vinteren. Derfor varmer jo slike bilder ekstra godt. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 Nok et flott solned/oppgang bilde fra deg. Ikke mye å utsette, fin komposisjon, nydelig silhuetttvirkning. Alt i alt et bilde i den øvre klasse. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 Nydelig flott! Fint med speilingen! Vi har jo hatt noen aldeles nyyyydelige solnedganger her på nordvestlandet i sommer/høst også da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg