Warlock Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Som sagt i topic er cpu-temperaturen min veldig høy. I bios står det at den er på 63 grader og i det verktøyet hovedkortet mitt bruker står det at cpu-temperaturen er 46 grader. Kjøleren jeg bruker er "Themaltake volcano 11+ xaser edition". Hvilken av disse temperautrene burde jeg stole på? Og er ikke temperaturene veldig høye med tanke på at jeg ikke har klokket? Takker for alle svar. Lenke til kommentar
Leon Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 hvilken cpu har du? Hvilket hovedkort har du? det første jeg gjetter på er at en av temperaturene er feil.. Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Tørr jeg å tippe på at hovedkortet er fra asus ??? Har samme problemet Lenke til kommentar
Ben Dover Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Hmm jeg har Asus A7N8X Deluxe rev 1.06 med TT Vulcano 9 XP2500@3200 får ca. 56 grader i BIOS. BIOS viser riktig temp. Har du goop på? Hva står vcore på? har du flashet BIOS til versjon 1.07? Lenke til kommentar
Warlock Skrevet 2. november 2003 Forfatter Del Skrevet 2. november 2003 Hovedkortet mitt er asus a7n8x deluxe og prosessoren min er amd xp 2500+ barton. Nå spriker forresten tallene enda mer. I bios står det at temperaturen er på nærmere 70 grader og i asus probe så er den på 37. Lenke til kommentar
Ben Dover Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Har du goop på? Hva står vcore på? har du flashet BIOS til versjon 1.07? Første gang jeg har Quotet meg selv Men svar på spørsmålene: goop=kjølepasta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå