rolfmm Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Turning Torso Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 Hva som har skjedd her har jeg ingen formening om, men når jeg klikker V2 kommer V3 opp. Uansett så velger jeg meg V1 der du kanskje kunne spandert ørlite mer luft mellom bygning og hjørnet til høyre. En versjon der du hadde holdt kamera på skrå og fått bygningen diagonalt over flata kunne også vært en løsning selv om det ikke er den mest naturlige. Ellers god dokumentasjon av en bygning som jeg tror jeg ville vegret meg for å bo i av en eller annen ubestemmelig grunn. Lys, skarphet, farger og detaljer sitter fint på både bygning og himmel. Roar Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 Stilige bilder. Rune Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 Spenstig bilde. Liker v3 best. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 19. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2014 Takk for feedback Roar, Rune og Ragnar - 3x R + meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg