Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Såre jente som har holdt meg på gress?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Plikt er da en dårlig grunn, det er veldig lite man har direkte plikt til å gjøre men som man likevel velger å gjøre. Hva er problemet med å ta seg 5 min til å svare? Frykt for å vise sin sanne side, at man oppfattet det som waste of time da man ikke har egenfortjeneste på det eller hva?

Henrk: Hva svarer du når jenter spør deg? Hvorfor eller hvorfor ikke velger du å svare?

Anonymous poster hash: 1b18a...a16

Lenke til kommentar

Det kan være en million grunner til at hun ikke sier noe; og du har strengt tatt ikke noe med dem heller.

Jeg skjønner godt at du gjerne har lyst til at hun skal svare deg, og jeg er for så vidt også enig i at det ville være en real ting av henne å gjøre, men nå er realiteten sånn at hun ikke gjør det. Og du har ikke krav på det, så å oppføre seg som om du har det er usjarmerende for å si det mildt. Hvis det er sånn du oppfører deg generelt når du ikke får viljen din kan det tenkes vi nærmer oss grunnen til at hun valgte deg bort.

Anonymous poster hash: 9a0d8...03a

Lenke til kommentar

Takk for humoristisk forslag Chillin, men jeg ønsker ikke lengre å såre henne. Må bare godta at hun ikke har like stor driv for å være et godt menneske som jeg.

ikke mas om "grunn".... det er det værste jeg vet når jenter maser om i alle fall.....

Siterer denne så du får notification og kan svare på forrige innlegget mitt, i tilfelle du ikke så det. Hvis ikke, så har vi samme situasjon som med jenta :p

Det kan være en million grunner til at hun ikke sier noe; og du har strengt tatt ikke noe med dem heller.

Jeg skjønner godt at du gjerne har lyst til at hun skal svare deg, og jeg er for så vidt også enig i at det ville være en real ting av henne å gjøre, men nå er realiteten sånn at hun ikke gjør det. Og du har ikke krav på det, så å oppføre seg som om du har det er usjarmerende for å si det mildt. Hvis det er sånn du oppfører deg generelt når du ikke får viljen din kan det tenkes vi nærmer oss grunnen til at hun valgte deg bort. Anonymous poster hash: 9a0d8...03a

Har veldig lyst å komme med unnskyldninger og diverse her, men tror du er inne på noe. Hun mente tross alt jeg var veldig seriøs og pågående. Det samme var forsåvidt hun, men ja, det blir bortforklaringer. Eneste måten å unngå dette er å ha mange jern i ilden, ser jeg for meg? Liker ikke å skulle sjonglere ulike jenter av samvittighetsgrunnlag..

Lenke til kommentar

Plikt er da en dårlig grunn, det er veldig lite man har direkte plikt til å gjøre men som man likevel velger å gjøre. Hva er problemet med å ta seg 5 min til å svare? Frykt for å vise sin sanne side, at man oppfattet det som waste of time da man ikke har egenfortjeneste på det eller hva?

Henrk: Hva svarer du når jenter spør deg? Hvorfor eller hvorfor ikke velger du å svare?

Fordi men vet da ikke alltid hvorfor man ikke er interessert in the long run? det kan være alt mulig rart. Noen ganger så er man bare ikke intr i noe langvaig uansett.... man har ikke fått de rette følelsene, man bare er ikke gira. Vet ikke hvorfor, klarer ikke svare på det. Jeg svarer somregel bare at "det funket bare ikke for meg, de rette følelsene er der ikke". Men det er jo helt unødvendig å si, det er jo en selvfølge. Hvis dem igjen spør "men hvorfor ikke? var det noe spesifikt" som dem ofte gjør, så svarer jeg bare ikke.... eller sier "nei"...... vettfaen, vil ikke ha deg. Vet ikke hvorfor.

Men drit i hu dama nå da, lær deg å ikke bære sånn nag, det er ingen god egenskap.... lær deg å bare drite i det. Du avviser jo sikkert mange flere damer enn dem som avviser deg, så hvorfor er du så overrasket?

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar

Har veldig lyst å komme med unnskyldninger og diverse her, men tror du er inne på noe. Hun mente tross alt jeg var veldig seriøs og pågående. Det samme var forsåvidt hun, men ja, det blir bortforklaringer. Eneste måten å unngå dette er å ha mange jern i ilden, ser jeg for meg? Liker ikke å skulle sjonglere ulike jenter av samvittighetsgrunnlag..Anonymous poster hash: 1b18a...a16

Det er ikke snakk om å "sjonglere ulike jenter". For det første snakket jeg egentlig mest om det å bare bli kjent med masse mennesker - deriblant jenter - og omgås dem. For det andre så er det vanlig når man dater at man dater flere inntil man føler det riktig å være eksklusiv med kun én av dem. Det er alle som dater klar over, og hvis du i tillegg er åpen og ærlig om hva du vil og hva du føler trenger du ikke ha problemer med samvittigheten.

Anonymous poster hash: 9a0d8...03a

Lenke til kommentar

Henrik: Har du virkelig ingen grunn til de? Jeg avviser ikke akkurat mange jenter, da jeg ikke er en ettertraktet mann, men til de jeg gjøe, så har jeg alltid en grunn. Være det manglende fysisk tiltrekning (For tykk, lite sjarmerende oppførsel osv) eller kræsjende verdier (Hun liker ikke dyr, ikke sporty osv). Føler det alltid er en grunn, og om de har spør, så tåler de svaret og får høre det, enn hvor kaldt det høres ut.

At jeg bærer nag har vel sammenheng med at jeg ikke er fornøyd med livssituasjonen min slik den er nå. Jobber med det.

Anonym: Greit. Jeg fikk urealistiske forhåpninger etter mye overdreven flørting fra henne. Forsøke å ikke bli så knyttet neste gang.

Lenke til kommentar

Til TS:

Hør på flertallet i denne tråden, move on, og prøv å komme deg videre. Jo mer energi du bruker på henne, det mer ødelegger du for deg selv. Fortsetter du å bruke energi på dette ødelegger du også dine framtidige muligheter til å få hooket opp med ei ok jente, for å søke hevn på den måten du her uttrykker, er både umodne og usympatiske egenskaper som umulig kan virke tiltrekkende på framtidige damer..

Anonymous poster hash: f00c0...ca9

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...