AnonymDiskusjon Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Hei. Jeg har de siste månedene blitt holdt kraftig på gress, og jeg er temmelig forbannet. Fikk henne til å avvise meg skikkelig for nærmere 3 uker siden, og nylig er temaet blusset opp igjen for min del. Hun nekter å svare på spørsmål om hva jeg gjorde gale (Hun var interessert i begynnelsen) og oppfører seg kaldt ovenfor meg. Jeg har lyst å såre henne. Måten hun holdte meg på gress i månedsvis svir fortsatt, og hun har nå beveget seg videre til en ny gutt (Som hun forøvrig holdte på parallellt med meg). Om ikke såre henne, så vil jeg iallefall brenne alle broer og få frem hvor respektløs hun er i oppførsel. Hun er pen, men virker kunnskapsløs. Flink på sitt studie, men med mengden av studier med lave krav er jeg ikke imponert. Hun virker ikke nevneverdig intellektuell, og dette er noe jeg tenker kan brukes mot henne. Får sikkert bare en sjanse, så hva sårer aller mest å høre? Jeg vet ikke engang om jeg mener det jeg skriver. Jeg er bare fly forbannet akkurat nå. Hun beskrev seg selv som omsorgsfull, direkte og bestemt, men svarer bare med "vet ikke", "Ser film nå" eller andre unnskyldninger/løgner om man prøver ta opp noe seriøst. Spør du meg, så mangler hun totalt integritet og virker ut til å trenge ekstremt med oppmerksomhet. Har uhorvelig mange eksempler, men de får være. Hatet jeg begynner å føle mot henne er iallefall bedre enn å gå og lengte etter henne.. Men fy søren så hun irriterer. Er jeg urimelig som forsøker å få svar på hva hun ikke likte med meg? Vi skulle være venner videre kom vi frem til, men å nekte å svare ser jeg ikke akkurat som tegn på vennskap. Jeg vil nemlig ta tak i svake sider med meg, men kan ikke uten innsikten fra henne. Anonymous poster hash: 1b18a...a16 Lenke til kommentar
covah Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Jeg har lyst å såre henne. Anonymous poster hash: 1b18a...a16 Og folk lurer på hvorfor det er krig i verden? Dette er bare idioti. Hev deg over dette og glem jenta. 4 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2014 Jeg lurer ikke på hvorfor det er krig i verden. Det finnes folk i verden som gjør fæle ting, og hun gir meg lyst til å være en av de. Anonymous poster hash: 1b18a...a16 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Og så husker du at du ikke er en barnehageunge og legger fra deg disse tankene? 9 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 you got played, try again.... og det med å være venner kan du bare drite i med noen jente, resten av livet. 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2014 Var forberedt på å være venner med henne, da jeg trives i hennes selskap, men virker ut til å bare være en formalitet fra hennes side. Trodde forøvrig jeg ville være roligere i dag, men kjenner blodtrykket stiger av å tenke på henne. Alskens mulige følelser, fra kjærlighet og hat. Om vi ser bort ifra delen om å såre henne, er det like dårlig idé å fortelle henne min ærlige mening om henne? Anonymous poster hash: 1b18a...a16 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 Du er forelsket, så det du kjenner er sjalusien som bobler over at hun valgte en annen fremfor deg. Get over it! Havet er fullt av fisk, så det er bare å prøve fiskelykken på nytt..! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 Hvis hun ikke er interessert i kontakt med deg, virker det som en dårlig ide å skulle få ut av henne hva du gjorde galt. Kom deg videre! 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2014 Hvis hun ikke er interessert i kontakt med deg, virker det som en dårlig ide å skulle få ut av henne hva du gjorde galt. Kom deg videre!Jeg fatter ikke hvorfor hun ikke kan si det, hun ser meg aldri igjen uansett.. Anonymous poster hash: 1b18a...a16 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 Kom deg over det. Ingen grunn til å gå psyko over spilt melk eller tørt gress. 2 Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 Spiller det noen rolle hvorfor? Det er ikke sikkert at det er en 100% konkret grunn heller. Kan være bare at det "ikke føltes helt riktig". Det syns jeg forøvrig er en god nok grunn til å IKKE bli sammen med noen. Enkelte personer er feige eller tåkete når det kommer til å si at man ikke er interessert/avslutte vennskap. Kanskje er hun en av dem. Move on. 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2014 At det ikke føltes riktig er nøyaktig det hun har sagt. Meh. Tror ikke det er mangel på grunn som går meg på nervene, men at hun evner å være så hyklersk. Prøver å komme meg videre, men tror virkelig jeg må brenne broene etter meg så jeg ikke blir fristet til å gå tilbake. Anonymous poster hash: 1b18a...a16 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 Hvis du maser om å få vite hva som var galt eller prøve å ta hevn på noen måte, plasserer du deg selv i offerrollen. Det er kanskje ikke der du vil være. 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2014 Hvis du maser om å få vite hva som var galt eller prøve å ta hevn på noen måte, plasserer du deg selv i offerrollen. Det er kanskje ikke der du vil være.Har det noen betydning hvilken rolle jeg inntar? Vi har ingen felles venner eller lignende, og ser ikke hvordan det kan få videre konsekvenser. Hjelp meg gjerne å se, tenker sannsynligvis ikke klart. Anonymous poster hash: 1b18a...a16 Lenke til kommentar
DagErlend Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 Kan det ha noe med at du var veldig pågående og ikke klarte og la ting ligge? Er i vertfall det inntrykket jeg sitter med av deg etter og ha lest denne tråden. Har det virkelig noe og si? Drit i det og kom deg videre, finnes mange damer der ute. 3 Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 I sånne situasjoner er det bare å kutte kontakten helt. Hun playet deg / sjekket verdien sin. Det skjer hele tiden. Det er bare å innse at det er 0% sjanse for at hun kommer til å være "interessert" deg igjen. Samtidig kan du trøste deg med sånne jenter som regel ender opp med noen som behandler dem på samme måte. Husk, den beste hevn er å komme seg videre. 1 Lenke til kommentar
ragge_jz Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 du må forstå en ting, og det er at det er mye "drittfolk". Det er like mange ræva damer som menn. Så da kan du bare tenke på ALLE med-elever, folk på studier, kompiser av kompiser du veit om, som du synes er litt "fucked", og så kan du tenke at den balansen der er ganske lik på jente-avdelingen av befolkningen også... Så dette er desverre så altfor hverdagslig, at folk blir skuffet i kjærligheten. Altfor vanlig. Du får trøste deg med at du skriver med folk i samme situasjon her inne da. Du er ikke alene om å ha falt for ett "shithead". Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2014 Kan det ha noe med at du var veldig pågående og ikke klarte og la ting ligge? Er i vertfall det inntrykket jeg sitter med av deg etter og ha lest denne tråden. Har det virkelig noe og si? Drit i det og kom deg videre, finnes mange damer der ute. Du har ganske rett der. Hun sendte så mye blandede signaler hele veien at jeg ble gal og presset mye på. Syns fortsatt ikke det er urimelig å ville vite hvem hun "trodde" jeg var, før hun ble kjent med den ordentlige meg. For å vite om vi bare var inkompatible personligheter, eller om det var noe annet som lå bak og vil ødelegge fremtidige dates også. I sånne situasjoner er det bare å kutte kontakten helt. Hun playet deg / sjekket verdien sin. Det skjer hele tiden. Det er bare å innse at det er 0% sjanse for at hun kommer til å være "interessert" deg igjen. Samtidig kan du trøste deg med sånne jenter som regel ender opp med noen som behandler dem på samme måte. Husk, den beste hevn er å komme seg videre. Hva er det som får folk til å gjøre slikt? Hekte noen totalt på kroken, for så å kutte de helt når man har fått oppmerksomhet? Jeg fatter ikke at noen kan være så ondskapsfulle. Er det rett og slett mangel på sympati etter for lite motgang i livet? Likevel tenker jeg hun er ei herlig jente. Hun hadde så mange gode sider, virket det som, og de går i reprise i hodet mitt hele tiden. du må forstå en ting, og det er at det er mye "drittfolk". Det er like mange ræva damer som menn. Så da kan du bare tenke på ALLE med-elever, folk på studier, kompiser av kompiser du veit om, som du synes er litt "fucked", og så kan du tenke at den balansen der er ganske lik på jente-avdelingen av befolkningen også... Så dette er desverre så altfor hverdagslig, at folk blir skuffet i kjærligheten. Altfor vanlig. Du får trøste deg med at du skriver med folk i samme situasjon her inne da. Du er ikke alene om å ha falt for ett "shithead". Jeg føler ikke hun er et shithead, men hva vet jeg.. Har typisk sett på meg selv som god å bedømme mennesker, men hun oppfatter seg så ulikt alt jeg hadde trodd. Sitter igjen med følelsen at hun egentlig er god, men at jeg var for lite tiltrekkende, både fysisk og psykisk. Triste saker at ei jente får så mye makt over følelsene mine. Anonymous poster hash: 1b18a...a16 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2014 Komme seg videre er ikke så lett heller. Treffer altfor få jenter, og enda ferre av de viser noen form for interesse. Må nok skaffe meg Tinder elns og bruke særs flatterende bilder. Anonymous poster hash: 1b18a...a16 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 ikke mas om "grunn".... det er det værste jeg vet når jenter maser om i alle fall..... 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå