P373 Skrevet 20. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2014 viss gpu blir for varm hvorfor bruker man ikke kraken sin x41 og G10? http://www.nzxt.com/product/detail/145-kraken-x41-liquid-cooler.html http://www.nzxt.com/product/detail/138-kraken-g10-gpu-bracket.html bruker selv dette og er storfornøyd Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 20. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2014 viss gpu blir for varm hvorfor bruker man ikke kraken sin x41 og G10? http://www.nzxt.com/product/detail/145-kraken-x41-liquid-cooler.html http://www.nzxt.com/product/detail/138-kraken-g10-gpu-bracket.html bruker selv dette og er storfornøyd Gigabyte g1 blir ikkje for varm. De som kjøper referansekort har enten et veldig lite kabinett, har tabba seg ut eller skal ha vannkjølingsblokk på. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 20. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2014 viss gpu blir for varm hvorfor bruker man ikke kraken sin x41 og G10? http://www.nzxt.com/product/detail/145-kraken-x41-liquid-cooler.html http://www.nzxt.com/product/detail/138-kraken-g10-gpu-bracket.html bruker selv dette og er storfornøyd Hvorfor skal man benytte seg av nzxt GPU kjølerene når 970/980 blir levert med mer enn gode nok kjølere. Og at man i tillegg må ut med 300 for en brakett + lukket kjøleløsning om man ikke har noe liggende? Blir jo fort dyrere enn et skikkelig kort i utgangspunktet spør du meg, og bråker sikkert mer også kjenner jeg disse lukkede systemene rett om man ikke påkoster seg enda mer i form av tilpassede vifter. Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 20. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2014 De der nzxt kraken/corsair hg-greiene er så sykt nødløsning. Upraktisk og stygt også. Men hvis man ikke vil ha customloop har mange ikke noe annet valg Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 20. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2014 Enter en det køstøm eller så er det luft Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 20. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2014 Enter en det køstøm eller så er det luft Du begynner å lære lille venn Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 20. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2014 Enter en det køstøm eller så er det luft Du begynner å lære lille venn Haha, Yes i do^^ Blir bestilling av loop når jeg kommer hjem til kr.sand, Sitter oppe i nord nå jeg Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 20. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2014 Enter en det køstøm eller så er det luft Du begynner å lære lille venn Ikke at jeg har Nvidia, men har et r9 290x tri-x. Akkurat nå idler det på ca 42 grader. Men har tenkt å blåse litt med compressed air snart.. Når jeg spiller når den ca 75 grader. Som er bra vil jeg si, da referansekortet når jeg hadde det bråka som et jetfly, og ble 95 grader varmt. CPUen min går bare til 56 ca og kanskje nært 60 på luft, det er jo ikke verdens beste temperaturer men iallefall forskjell fra når CPUen før gikk til 90 grader med stock kjøler. Det å ha tredjeparts kjøler gjør virkelig en forskjell, har dog ikke verdens beste kabinett så tenkte å kanskje installere en vifte i døren - Eller bare vente til jeg skal ha ny PC og nytt kabinett. Hva tenker du Nizzen? De nevnte temperaturene er jo ikke akkurat "farlige" Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 20. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2014 Enter en det køstøm eller så er det luft Du begynner å lære lille venn Ikke at jeg har Nvidia, men har et r9 290x tri-x. Akkurat nå idler det på ca 42 grader. Men har tenkt å blåse litt med compressed air snart.. Når jeg spiller når den ca 75 grader. Som er bra vil jeg si, da referansekortet når jeg hadde det bråka som et jetfly, og ble 95 grader varmt. CPUen min går bare til 56 ca og kanskje nært 60 på luft, det er jo ikke verdens beste temperaturer men iallefall forskjell fra når CPUen før gikk til 90 grader med stock kjøler. Det å ha tredjeparts kjøler gjør virkelig en forskjell, har dog ikke verdens beste kabinett så tenkte å kanskje installere en vifte i døren - Eller bare vente til jeg skal ha ny PC og nytt kabinett. Hva tenker du Nizzen? De nevnte temperaturene er jo ikke akkurat "farlige" Helt flotte temperaturer det ja! Har selv hatt et par Tri-x 290 kort med godt resultat. Det er jo den beste kjøleren til 290(x) korta. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 20. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2014 Enter en det køstøm eller så er det luft Du begynner å lære lille venn Ikke at jeg har Nvidia, men har et r9 290x tri-x. Akkurat nå idler det på ca 42 grader. Men har tenkt å blåse litt med compressed air snart.. Når jeg spiller når den ca 75 grader. Som er bra vil jeg si, da referansekortet når jeg hadde det bråka som et jetfly, og ble 95 grader varmt. CPUen min går bare til 56 ca og kanskje nært 60 på luft, det er jo ikke verdens beste temperaturer men iallefall forskjell fra når CPUen før gikk til 90 grader med stock kjøler. Det å ha tredjeparts kjøler gjør virkelig en forskjell, har dog ikke verdens beste kabinett så tenkte å kanskje installere en vifte i døren - Eller bare vente til jeg skal ha ny PC og nytt kabinett. Hva tenker du Nizzen? De nevnte temperaturene er jo ikke akkurat "farlige" Helt flotte temperaturer det ja! Har selv hatt et par Tri-x 290 kort med godt resultat. Det er jo den beste kjøleren til 290(x) korta. Så godt å høre! Eneste som er, er jo at jeg vet andre folk har fått lavere idle temperaturer på CPUen sin med hyper 212'en jeg har. Men avhenger vell av romtemperatur, kabinett og slike ting. Og så lenge CPUen min ikke går langt over 60 gidder jeg egentlig ikke gjøre noe med det heller. Det er vell uansett bare så så mye en kan få på luft uansett Trodde du kvitta deg med 290x korta dine though? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 20. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2014 (endret) Donerte korta til en nabo ja Det er jo ingen som er dumme nok til å kjøpe AMD nåtildags Endret 20. desember 2014 av Nizzen Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 20. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2014 Donerte korta til en nabo ja Det er jo ingen som er dumme nok til å kjøpe AMD nåtildags Njaa. Vurderer 980 i neste PC Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 20. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2014 Donerte korta til en nabo ja Det er jo ingen som er dumme nok til å kjøpe AMD nåtildags Njaa. Vurderer 980 i neste PC Again.. Gigabyte 980 Gaming 1, For the føkking win!! ^^ Hehe. Lenke til kommentar
jimband Skrevet 30. desember 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. desember 2014 Ble hentet 8.Desember.Bestilt hos komplettDa vant du Heisan. Da er Gigabyte 970 G1 i hus. Fikk retur av komplett uten problem. Det jeg sendte i retur holdt 40c i idle -------nye 30c Gamle 5 min gameing 85c ------nye 58c RPM - 400 på max Etter 1 time med gameing klarte jeg å få den opp i 64c Samme innstilinger i GeForce Experience. I Like it allot. Takk support Jim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå