Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

skjuler han noe?

Anbefalte innlegg

Har en god kompis som jeg har kjent noen år, vi har holdt på noen ganger og begynte igjen for et par måneder siden. Selv om vi kke er sammen så har vi jo gjort det klart for hverandre at vi holder oss til hverandre.

Så ser jeg at i de siste ukene så har han sendt jævla mye snaps med en kjerring han har kjent litt lenger enn meg. Vet ingenting om deres relasjon, bare at det er en 5 år yngre venninne han driver å henger med. Han traff hun i blant da vi ble kjent for flere år siden også, så jeg vet hun har vært der lenge liksom, men ikke følt det som noen trussel før.. Han her har mye kompiser, men ingen venninner foruten bestevenninnen som bor i en annen by. Har derfor aldri, på de årene jeg har kjent han, hørt han si han er med noen venninne. Han er med kompisene og damene til kompisene, og med meg. Thats it liksom..

Så har jeg da sett at når hun faller et hakk ned på "snap-bestfriends" lista så tar det maks en dag før hun er tilbake igjen på toppen. Som betyr han sender masse snaps med hun da. Han sender meg jo meldinger daglig og alltid nattameldinger, men jeg ser han sjelden. Alltid noe annet han skal, som det alltid har vært. Men nå de siste par ukene har jeg sett at han henger med hun fordi han snapper fra bilen hennes. Når jeg spurte hvor han var en dag jeg fikk en av de, så sa han hos "en venninne" og det har han aldri sagt før for den fyren har jo bare kompiser!! Så da vet jeg hvilken "venninne" det er snakk om altså. Så da begynner jeg å tenke det er mistenkelig hvor mye han både kan snappe med hun og tilbringe tid med hun, mens å spørre meg når vi ikke har sees på 1 uke er utelukket liksom. Er det grunn til å tro han holder på å bytte meg ut?

Anonymous poster hash: 177ec...4d6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...