Lollers Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Hei Jeg har en Acer predator g5920: https://www.komplett.no/acer-predator-g5920/793524#!tab:info Fredag forrige uke krasjet pcen når jeg spilte DOTA 2. Fikk slått på pcen med en gang, men etter dette krasjet pcen hver eneste gang, etter ca. 5-15 min, jeg gikk inn i et spill. Dette skjedde i hvilket som helst spill. Så jeg prøvde å søke litt på internet hvor det stod at en burde laste ned et anti virus program. Jeg lastet ned Panda anti virus. Panda fant ca. 9 virus som de slettet. Så prøvde jeg å spille et spill igjen, men etter ca. 15 minutter uten noe lagg slo pcen seg bare av. Jeg fikk aldri noe blue screen og senere den dagen fikk jeg overhodet ikke slått på pcen. Den restartet seg bare hver gang etter at den kom til "Start Windows på vanlig måte" og jeg kunne bare starte den i sikkerhetsmodus. Jeg bruker både C:- og D:- stasjonene, og de fleste spill jeg laster ned lagrer jeg i D: stasjonen, og i dag startet jeg eRecovery Management hvor jeg ble ferdig, tror jeg, men da den skulle slå seg på til slutt kom det blue screen. I eRecovery Management står det at den bare sletter C:- stasjonen og jeg tror derfor at det er noe galt med D:-stasjonen. Jeg lurer derfor på hvordan man kan slette alt på D: stasjonen uten å måtte slå på PCen. Takk for all hjelp Lenke til kommentar
Professor Balthazar Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 Jeg ville først forsøkt å avinstallere alle programmene du har installert i det siste. (gå inn via START, Kontrollpanel, Programmer og funksjoner. Sorter etter "installert dato" og avinstaller de siste). Om ikke det hjelper så ville jeg ha forsøkt å "tilbakestille PC'en i tid" (gå inn via START). Hjelper ikke det så ville jeg ha foretatt en gjenoppretting eller kjørt inn en tidligere sikkerhetskopi av systemet. Siste alternativ er en komplett reinstallasjon. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 Hvis spørsmålet ditt er hvordan du kan formatere D:/ så kan du gjøre dette ved å laste ned gparted og legge den inn på en CD/DVD eller USB-enhet, boote opp i denne og formatere disken derfra. Lenke til kommentar
Lollers Skrevet 19. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2014 Kan man laste ned gparted fra en annen pc og så legge det inn på en CD? Jeg prøvde i går med Acer eRecovery Management men rett før den er ferdig kommer det blue screen. Jeg klarer heller ikke å komme inn i sikkerhetsmodus mere siden det står "Kan ikke fullføre installasjonen i sikkermodus. Start datamaskinen på nytt for å fortsette installasjonen av Windows". Men da kommer det bare blue screen når jeg restarter. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 Kan man laste ned gparted fra en annen pc og så legge det inn på en CD? Jeg prøvde i går med Acer eRecovery Management men rett før den er ferdig kommer det blue screen. Jeg klarer heller ikke å komme inn i sikkerhetsmodus mere siden det står "Kan ikke fullføre installasjonen i sikkermodus. Start datamaskinen på nytt for å fortsette installasjonen av Windows". Men da kommer det bare blue screen når jeg restarter. Last ned gparted fra hvor som helst ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå