Luringfax Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 (endret) Hei! Trenger navnet på et spill jeg husker at jeg spilte når jeg var en liten knøtt. Var et Windows basert spill, tipper rundt '95 eller til og med tidligere. Man skulle plassere ut diverse figurer på en permanent bakgrunn. Husker at disse var utrolig komiske, brølende troll og fancy iron man liknende folk. Målet med spillet var vel å lage en slags film, ved å styre figurene rundt på brettet, og deretter bruke en avspillingsfunksjon som gjentok den samme bevegelsen når du aktiverte den. Takk! EDIT: Forresten, dersom det er en sticky-tråd eller liknende på forumet (som jeg ikke fant når jeg søkte), så vil jeg gjerne at tråden blir flyttet dit. Endret 18. desember 2014 av Sjuskebabb Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 3D Movie Maker? Lenke til kommentar
Luringfax Skrevet 18. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2014 Nei, dessverre! Føler ikke egentlig at det var så fancy en gang. Mener å huske at det var et ms paint lignende grensesnitt. Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Da vet jeg ikke. Husker det var et annet, men det lignet en del på 3DMM. Fantes også noen programmer for å lage tegneserier. Spiderman cartoon maker hadde kanskje også noen animasjoner, og muligens Iron Man. Lenke til kommentar
Luringfax Skrevet 18. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2014 Hmm, kan ikke huske at spiderman var inkludert. Har du navnet på det andre som lignet på 3DMM? Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Nei, dessverre. Spilte det bare et par ganger hos en kompis. Lenke til kommentar
Luringfax Skrevet 18. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2014 Ah, jaja. Takk for hjelpen uansett! Lenke til kommentar
Jarik Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 The Movies ? http://en.wikipedia.org/wiki/The_Movies Det er nevnt et par andre titler der du sjekke ut. Lenke til kommentar
Luringfax Skrevet 18. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2014 The Movies ? http://en.wikipedia.org/wiki/The_Movies Det er nevnt et par andre titler der du sjekke ut. Nope! Dette spillet kom ut i 2005, mer enn ti år etter det spillet jeg leter etter. Ingen av de andre titlene matchet heller.. Ahh, får vel bare forsone meg med at jeg aldri kommer til å finne det ut. Lenke til kommentar
Strigoil Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Gah, jeg husker spillet du snakker om, 100% sikker på at det må vere det samme Nå kan jeg bare glemme å sove i natt ja. 1 Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Hehe, jeg er ganske sikker på at jeg vet hvilket spill dette er, men jeg kommer heller ikke på det. Vet jeg har forsøkt å finne navnet på det tidligere. Driver å prøver meg på forskjellige søkeord på google. Mener det spillet var en slags forgjenger for 3D Movie Maker.. 1 Lenke til kommentar
Luringfax Skrevet 18. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2014 Ja! Nå høres det ut som vi nærmer oss noe her! Det er et type spill som man definitivt husker. Utrolig merkelig hele spillet. Nesten amatørmessig om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
Strigoil Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 (endret) Åh gud, jeg fant det endelig, vertfall det spillet jeg mente. Laget av samme gjengen bak Spider-Man Cartoon maker. I present, Magic Theatre! Endret 19. desember 2014 av Strigoil 1 Lenke til kommentar
Luringfax Skrevet 19. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2014 Åh gud, jeg fant det endelig, vertfall det spillet jeg mente. Laget av samme gjengen bak Spider-Man Cartoon maker. I present, Magic Theatre! Jaaa! Du er en helt! Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 Haha, var det spillet jeg tenkte på selv ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå