Christoffero89 Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Hei, Jeg og kona er 25 år. Jeg er veldig dreven på spill men henne går stort sett i sirkel i COD. Er det noen som har erfaring her ang å spille med damen? Hvilke spill annbefales? Sett på Little big planet 3 og 3, og lego og raymond spillet. Hva er beste valget når hun har null erfaring med spill`? Lenke til kommentar
kwah Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 hva med dette?: https://www.komplett.no/imagine-fashion-designer/769445 1 Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Er ikke fremmede folk de siste man bør spørre om det..? Det kommer jo helt an på hvilke interesser hun har, dersom hun ikke interesseres av konsoll- eller pc-spill så er det vel likegyldig hva som spilles. Dama mi elsker Assassins Creed og Red Dead Redemption. Muligens dette er noe hun ville likt også, mer eventyrspill enn rene "kjedelige" FPS spill. Men dette er jo helt individuelt. Dersom hun ikke har noe erfaring med spill overhode så er kanskje (uten at jeg mener dette fornærmende) noe barnevennlig en grei start? Personlig kan jeg lett underholdes av å spille de gode gamle Donkey Kong Country spillene, selv uten internett og achievements. Alt dette sier jeg bare med utgangspunkt i at hun faktisk ønsker å bli mer med på spillfronten. Dersom det ikke er tilfellet så får du ha det som din egen hobby Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 18. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2014 Ja hun er uken vandt. Derfor jeg spør om erfaringer. Må være til ps4:). Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 (endret) Sett på Little big planet 3 og 3, og lego og raymond spillet. On-topic: Jeg og madammen pleier å spille Walking Dead-spillene. Det funker som bare det. Endret 18. desember 2014 av Stor Oddnoga 3 Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Gå på G2A.com for å kjøpe steam spill. Som regel halv pris ++ Hva med Space Engineers / Terraria / Starbound / Minecraft? Alle liker vel sånt? Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Sett på Little big planet 3 og 3, og lego og raymond spillet. Hællæææ! Jeg spår stor suksess i et Raymond spill. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 18. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2014 Må være til ps4 og to player Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 23. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2014 Nei Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 Trine 2 kan vel passe greit. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 (endret) Se ukens level up på vgtv, noe av det beste fra spillåret 2014. Endret 23. desember 2014 av HArild Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Jeg og dama likte å spille coop på det forrige Lars Croft-spillet (Guardian of Light). Der kunne man godt være på forskjellig nivå, så kunne man bytte på å løse oppgaver og holde fiender på avstand. Har ikke prøvd det nye (Temple of Osiris) men det ser ikke så verst ut. Never Alone virker også OK som coop. Lenke til kommentar
DigImp Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Spiller Little big planet på PS4 med kona og hun digger det. Mest antagelig fordi hu er bedre enn meg Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Jeg og dama likte å spille coop på det forrige Lars Croft-spillet (Guardian of Light). Der kunne man godt være på forskjellig nivå, så kunne man bytte på å løse oppgaver og holde fiender på avstand. Har ikke prøvd det nye (Temple of Osiris) men det ser ikke så verst ut. Never Alone virker også OK som coop. Lars Croft: 5 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 30. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2014 Denne tråden blir bedre og bedre 3 Lenke til kommentar
Manx Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Rayman Legends Little Big Planet 3 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 30. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2014 Var de to jeg endte med å kjøpe rett før jul Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 "The wool among us" er også en fin tittel om man likte twd, men disse er jo enspillere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå