Compoundinterest Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Hvordan kan man være uten jobb og/eller familie....? Lenke til kommentar
Superfruit Skrevet 21. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2014 Det er mulig. Men takk for alle ''rådene'' deres... Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Hvordan kan man være uten jobb og/eller familie....? Tja... Hadde du ønsket å ha TS ansatt i bedriften din basert på hvordan han fremstår her? Lenke til kommentar
Compoundinterest Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Kanskje. I alle fall dersom midlertidige ansettelser blir ordentlig innført. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Men takk for alle ''rådene'' deres...Som man roper i skogen får man svar 2 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Det er mulig. Men takk for alle ''rådene'' deres... Ja jøss... For det er lett å gi råd når trådstarter ikke en gang greier å forklare hvor mye penger det er snakk om. Blir vanskelig da, når trådstarter ikke greier å forklare seg en gang. 1 Lenke til kommentar
fantw Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 Jeg arva en pillråtten leilighet sammen med bruttern for 2 år siden, han bor i USA, så han var ikke intressert i leiligheten, så jeg taksterte den lavt, tok opp lån og kjøpte han ut, betalte arveavgift, så delte jeg opp og seksjonerte leiligheten til to leiligheter, pusset opp, fikk ny takst på leilighetene, doblet verdien, refinansierte leilighetene, kjøpte enda en ny leilighet, leier ut 3 leiligheter i dag, husleiene fra de finansierer hele lånet inkl. lånet på huset jeg selv bor i, enda får jeg par tusenlapper ekstra i mnd. etter å ha betalt skatt på leieinntektene. Noe av det smarteste jeg noen gang har gjort, så jeg anbefaler eiendom! Lenke til kommentar
nojac Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 (endret) jeg taksterte den lavt, tok opp lån og kjøpte han ut, betalte arveavgift, så delte jeg opp og seksjonerte leiligheten til to leiligheter, pusset opp, fikk ny takst på leilighetene, doblet verdien.... Så du gjorde deg rik ved å kjøpe din bror ut billig? Mange har tjent gode penger på investering i eiendom. Spørsmålet er bare om prisveksten vil fortsette. EDIT; Oi sann , dette var jo en av superfruits tråder... La ikke merke til det med en gang.... Endret 26. desember 2014 av nojac Lenke til kommentar
fantw Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 Så du gjorde deg rik ved å kjøpe din bror ut billig? Mange har tjent gode penger på investering i eiendom. Spørsmålet er bare om prisveksten vil fortsette. Nå var det takstmann som takserte leiligheten, jeg syns den var lav, fordi jeg så potensialet i leiligheten, ikke sikker bruttern syns det, han har ikke besøkt Norge på 15 år, og kom ikke en gang under begravelsen, så syns ikke så veldig synd på han. Jeg er i full jobb, tjener bra, så om jeg skulle miste 2 av 3 leietagere og et par prosent økning av rente, så er det ikke krise på kort sikt. Lenke til kommentar
Superfruit Skrevet 26. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2014 Du investerte i eiendom ved å starte fra bunnen av ved å pusse opp selv, osv.? Ser ikke hvorfor mine forslag om å investere i eiendom, da i allerede ferdige leiligheter er så veldig mye dårligere å velge. Dyrere? Ja. Bedre? I hvert fall ikke dårligere? Lenke til kommentar
ran94 Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 Invester i bolig, om du ikke bor der selv, så lei den ut. Dersom du er gjeldsfri kan du ha pengene fra utleie som ekstra penger i måneden, hvis du ikke er gjeldsfri bruker du det til å betale ned gjeld Lenke til kommentar
fantw Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 Oi sann , dette var jo en av superfruits tråder... La ikke merke til det med en gang.... Oi? Superfruit? Noe jeg ikke har fått med meg? Lenke til kommentar
nojac Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 Oi sann , dette var jo en av superfruits tråder... La ikke merke til det med en gang.... Oi? Superfruit? Noe jeg ikke har fått med meg? Sannsynligvis. I en annen av Superfruits mange tråder er det å forklare Superfruit noe som helst om økonomi karakterisert som "mission impossible" Men det forhindrer ikke at det kan komme interessante innspill fra sidelinjen.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå