Rolf Kristensen Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 En isfri Drammenselv Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Igjen et velkomponert bilde med kajakkpadleren, steinmuren og bakgrunn fint plassert. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 Fint utsnitt og komp. Å velge beskjæring i slike bilder er ikke alltid like lett. jeg tenker da på om høyresiden kunne blitt noe roligere, men lar det fare. Derimot føler jeg at fuglene der oppunder bildekant og nær hjørnet like godt kunne vært fjernet da de enda så små de er trekker litt ufortjent oppmerksomhet fra resten av bildet. Ingenting å si på lys, farger og dybdeskarphet som henter massevis av små detaljer. Jeg har jo en viss forkjærlighet for panoramaformatet så er jeg helt på linje med deg. Roar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 Et deilig bilde! Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 19. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2014 Mange takk til dere alle sammen for hyggelige kommentarer. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg