Jan Åge Henriksen Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Vinterlig og kaldt..- Kvæfjord.. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Behagelig vinterbilde. Kanskje klone bort småbusker i forgrunn, eventuell kutt i bildet her vil vel noen mene. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Jod-R Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Her har Kong Vinter kommet og tatt hold på landet. Flott bilde, enste jeg kan kommer på som kunne ha vært er om du hadde fått med deg noen av toppene av treene på venstre side, men alt i alt et bra bilde. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 Litt for kaldt og dårlig rullestolføre for meg. Men ekstra fint å nyte når man sitter godt og varmt inne. Flott vinterbilde der den fortsatt noenlunde åpne elva trekker blikket innover og står for dybdefølelsen i bildet. Utsnitt og komp gjør seg også. Litt kloning på noe småtteri akkurat ute i høyrekanten oppe ville jeg nok foretatt meg. Men det er slikt som er lett å overse. Slikt oppdager man gjerne etter at bildet allerede er lastet opp. Roar Lenke til kommentar
Jan Åge Henriksen Skrevet 19. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2014 Takker så mye for hyggelige kommentarer. Til deg, Roar.., jeg hadde tidligere PS elements 4 som redigeringsverktøy, men det funker ikke lengre på denne pc`n min, så jeg bruker nu Picasa 3.., får ikke gjort så mye redigering med det. Har nu bestilt Adobe Photoshop Elements 13, så da blir det mer orden i sakene.. Mvh. Jan Åge Lenke til kommentar
Walter_S Skrevet 20. desember 2014 Del Skrevet 20. desember 2014 Et herlig og kaldt vinterbilde med sitt mørke vann nedover elven og myk melis-snø på begge sider. Fin, forsiktig koloritt. Mvh, Walter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg