Fredrik N. Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 første snø Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Legger merke til at alle hjørner i bilder er lysere enn resten (omvent fall off). Er det noe du har fått til etterbehandlingen, eller... Ellers fint bilde der snøen ennå ikke skjuler all vegetasjon. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 18. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2014 Takk for kommentaren, Ragnar. Har begynt å utforske Lightroom og RAW-filer, og prøvde forsiktig med en vignett. Ser i etterkant at den kunne vært kraftigere, eller kanskje jeg skulle laget den sort... Uansett ikke så veldig bra bilde. mvh Fredrik Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 Berre lækkert sies det om og om igjen i "The julekalender". Utrykket passer godt her også. Ikke hadde jeg våga meg ut i myrlandet på denne tia av året. Ikke ellers heller for den sak skyld. Men ære være de som gjør slikt og presenterer et bilde i fint lys med god skarphet som henter farger og detaljer. Utsnitt, komp. og ikke minst format er velvalgt her. Roar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 19. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2014 Veldig hyggelig å få slik fin kommentar fra deg, Roar ! For en gangs skyld hadde du ingenting å sette fingern på heller Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg