AfterGlow Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 «Google Cardboard» har nådd en ny salgsmilepæl.Googles VR-briller av papp selger unna Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 De har neppe med i statistikken den mest omtalte papp-VR brillen her på forumet, "NEJE" som selges via dealextreme for en brøkdel av prisen. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Bestilte disse for en stund tilbake som en morro julegave til nærmeste bekjente og jaggu oppdaterte ikke Google disse før høytidene også med masse dedikerte apper. 1 Lenke til kommentar
Nazgarot Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 De har neppe med i statistikken den mest omtalte papp-VR brillen her på forumet, "NEJE" som selges via dealextreme for en brøkdel av prisen. Dette er jo Google Cardboard... Det er et design som google har lagt ut og alle kan bruke. Du kan lage dine egne, kjøpe den ofisielle, eller kjøpe noen av kitene som er tilgjengelig, slik som "Neje"... Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 De har neppe med i statistikken den mest omtalte papp-VR brillen her på forumet, "NEJE" som selges via dealextreme for en brøkdel av prisen. Dette er jo Google Cardboard... Det er et design som google har lagt ut og alle kan bruke. Du kan lage dine egne, kjøpe den ofisielle, eller kjøpe noen av kitene som er tilgjengelig, slik som "Neje"... Tror jeg ikke noe på i det hele tatt.... Du bare troller nå... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Nazgarot: Hele poenget var at jeg tviler på det påståtte salgstallet på 1/2 million. Jeg tipper det er vesentlig høyere. Lenke til kommentar
Joffer Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 NEJE var flott.. Jeg var på vei til å bestille deler her og der for å få dette laget, men nå var jo denne NEJE perfekt og "gratis" fra dx.com - bestilte like godt 4 stk som fortsatt kommer på under 200 og under tollgrensa. Rekker det ikke til jul, men men.. noe å leke på nyåret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå