morten-89 Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 (endret) Når jeg starter maskinen kjører GPU viftene opp på full guffe og ingenting skjer. Hovedkort og/eller strømforsyning som er problemet? Er det noen typiske problemer ved lynnedslag? Hvordan finner jeg ut hva som er problemet? Hjelp settes stor pris på! (Mini itx pc. i5 cpu, gtx 670 gpu) Endret 18. desember 2014 av morten-89 Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Raskeste sjekk er strømforsyninga. Den har mest sannsynlig fått seg en karamell... Hvis du har en ekstra liggende bare bytter du bare kabler (trenger ikke montere den, bare ha den på utsiden). Hvis det fortsatt ikke virker etter det har nok hovedkort tatt kvelden.Og hvis hovedkort har tatt kvelden er det sannsynlig at ram også har en skade. Lynet som har slått ned? Hvis du er heldig har du en innboforsikring som dekker slike skader uten egenandel. Bruker du overspenningsvern fra Monster eller noen andre anerkjente selskaper opererer de ofte med garanti på utstyr koblet til. 1 Lenke til kommentar
morten-89 Skrevet 18. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2014 Ok, takk for hjelpen, håper det kun er strømforsyningen.. Har gjensidige innbo plus, får høre hva de har å si. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 Om du har sagt ifra til dem og vist kvittering på stasjonær maskin vil de nok dekke det. Ellers vet jeg at Eika som jeg har dekker kun bærbar som standard. Forbanna idioti spør du meg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå