Gå til innhold

Noen som har testa xp2600barton & OC?

Funkcikle

Anbefalte innlegg

Tenkte å prøve noe nytt.

Skal mekke maskin igjen.Da de 2 siste xp2500 jeg har fått ikke har villet klokke noe særlig over 2300mhz, tenkte jeg prøve en xp2600 (just for fun) og kanskje være noe heldigere der *grin*

Så lurte rett å slett på om noen der ute har testa ut en fra partiet Komplett har inne nå, godt batchnr etc etc..

Feets....don`t fail me now

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte en XP2600 (Barton) fra komplett for en ukes tid siden. Skrev desverre ikke ned steppingen og har kvittet meg med den nå.

Med stille luftkjøling (GlacialTech Silent Breeze 462 II, 20 dB) fikk jeg den opp i 2.1 GHz (XP3000) på 1.7vcore. For å få den stabil på 2.2 GHz (XP3200) måtte jeg opp i 1.875 vcore. Det ble for varmt for den kjøleren.

Var ikke så fornøyd med det, så jeg byttet den i en XP2500 (også fra komplett) som jeg nå har oppe i 2.3 GHz (1.875vcore). Med en Thermaltake Volcano 11 på 3500rpm. Kunne selvsagt vært bedre, men den ble iallfall bedre enn XP2600'en :nice:

Lenke til kommentar

Har vært mye dårlige cpu´er i det siste.. er en stund siden jeg har fått en som klarer 2.5Ghz + nå. Får 2-3 stykker til uka.. håper det blir noen som er bra, ellers gir jeg opp søket etter den ultimate Athlon XP.

Da sparer jeg heller kronene og kjøper meg en A64 etterhvert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...