Gjest Bruker-325285 Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Hallo! Pc'en min har begynt og skru seg av og på for 2 gang på 2 uker, og åssen jeg fikset den forgje gang var et mirakel.. bare puttet i stikkontakten og wops den funket. Den bråker litt for mye syntes jeg og kabinettet er altfor lite, og den begynner og bli litt utdatert. så jeg ser etter ny pc. Specs: 16 gb ram i5-2500k CPU en 4-5 år gammel PSU 77a-g43 hovedkort ett par harddisker. MSI GTX770 (muligens raid med ny pc?) Brukt eller ikke gjør ikke meg så veldig mye:) Har ikke så veldig mye penger akkurat nå og er 10 klassing.. Men jula kommer jo snart! Har også sett på denne? Kan det være noe?http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=54265859&searchclickthrough=true&searchQuery=Gaming+pc Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Er ikke noe utdatert på den der spør du meg. Problemet er nok en feil et sted, ikke selve oppsettet, så for deg å kjøpe helt nytt nå ville vært et enormt pengesløseri. Det du kan gjøre er alltids å investere i SSD, nytt skjermkort og å klokke CPU. Men du kommer nok lenger med å finne ut hva som gjør at den restarter seg og eventuelt få byttet den delen eller fikset det på en annen måte. Lag en tråd her på forumet og be om hjelp, beskriv godt hva som skjer etc. Lenke til kommentar
N O R E G Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Hallo! Pc'en min har begynt og skru seg av og på for 2 gang på 2 uker, og åssen jeg fikset den forgje gang var et mirakel.. bare puttet i stikkontakten og wops den funket. Den bråker litt for mye syntes jeg og kabinettet er altfor lite, og den begynner og bli litt utdatert. så jeg ser etter ny pc. Specs: 16 gb ram i5-2500k CPU en 4-5 år gammel PSU 77a-g43 hovedkort ett par harddisker. MSI GTX770 (muligens raid med ny pc?) Brukt eller ikke gjør ikke meg så veldig mye:) Har ikke så veldig mye penger akkurat nå og er 10 klassing.. Men jula kommer jo snart! Har også sett på denne? Kan det være noe?http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=54265859&searchclickthrough=true&searchQuery=Gaming+pc Høres ut som du har stock kjøler. Har du sjekket vvor mye støv dom er der? Kan vøre årsaken det. Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 2 nvidia skjermkort er "SLI" Ikke raid, det har med lagringer å gjøre Kan være psuen som begynner å ta kvelden? At pcen ikke får nok strøm å slår seg av som en sikkerhet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå