Niklasp Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Ble nesten 10 prosent dyrere over natta.Nå skrur Tesla opp de norske prisene Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Rammer ikke tidligere kjøpere Selvsagt. Avtale er avtale. Det kan derimot komme tidligere kjøpere til gode i form av økte bruktpriser. Eventuell reduksjon av mva-fritak eller engangsavgift kan øke nybilprisen ytterligere og dermed gi Tesla ennå bedre bruktpriser. Tesla-eiere trenger ikke frykte store verdifall. Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Jeg bestilte nylig en elbil til og tok der forbehold i kontrakten om å kunne kansellere bestillingen dersom det kom mva på den før levering. 1 Lenke til kommentar
Woods Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 Rammer ikke tidligere kjøpereSelvsagt. Avtale er avtale. Det kan derimot komme tidligere kjøpere til gode i form av økte bruktpriser. Eventuell reduksjon av mva-fritak eller engangsavgift kan øke nybilprisen ytterligere og dermed gi Tesla ennå bedre bruktpriser. Tesla-eiere trenger ikke frykte store verdifall. Personlig frykter jeg ikke verdifallet, da det er unngålig på vanlige biler uansett. I mine øyne var det mer å støtte noe anderledes og føltes ut som noe jeg aldri tidligere har kjørt. Det er dog litt surt å ikke kjøre den sterkeste TMSen, da vi har P85+... men den har krefter nok til det daglige! :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg