Spillredaksjonen Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Vi ser på kule vinterbrett, og snakker med Microsoft om Spill:Gnist.PODKAST: Kom i vinterstemning med disse spillene Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Tenker umiddelbart på det første Metal Gear Solid. Der spiller kulde og snø en ganske stor rolle. Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Tenker umiddelbart på det første Metal Gear Solid. Der spiller kulde og snø en ganske stor rolle. Det er ikke en dum kandidat nei! Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Tenker umiddelbart på det første Metal Gear Solid. Der spiller kulde og snø en ganske stor rolle. Det er ikke en dum kandidat nei! Den oppgraderte Shadow Moses i Metal Gear Solid 4 er så sykt pen. Desidert den peneste snøbanen jeg kan tenke på utenom den i uncharted 2. Er meget glad for at Redlynx satt inn snøbaner i Trials Fusion. Disse er blandt de jeg liker best. Meget bra episode. Gleder meg til å høre dere igjen til neste år Keep it rad. PS: Steam salget er i gang. Lenke til kommentar
Thorscha Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Blir nok en del Shadow Of Mordor, Destiny, Far Cr 4 og super smash om man skulle være så heldig å få det til jul! :-D God jul til dere i Rad Crew. Ses til neste år. :-) Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Takk alle sammen, vi kommer STERKT tilbake Lenke til kommentar
Rick Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 Som vanlig blir episoden hørt senere av meg, men god jul til alle på radcrew! Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 Tenker umiddelbart på det første Metal Gear Solid. Der spiller kulde og snø en ganske stor rolle.Det er ikke en dum kandidat nei! Den oppgraderte Shadow Moses i Metal Gear Solid 4 er så sykt pen. Desidert den peneste snøbanen jeg kan tenke på utenom den i uncharted 2. Episoden i Shadow Moses gjorde hele spillet for min del. Det var sterkt å komme tilbake. Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 Tenker umiddelbart på det første Metal Gear Solid. Der spiller kulde og snø en ganske stor rolle.Det er ikke en dum kandidat nei! Den oppgraderte Shadow Moses i Metal Gear Solid 4 er så sykt pen. Desidert den peneste snøbanen jeg kan tenke på utenom den i uncharted 2. Episoden i Shadow Moses gjorde hele spillet for min del. Det var sterkt å komme tilbake. Samme her. Satt nærmest tårevåt gjennom hele det kapitellet. Gjorde det ikke lettere at det hadde alle de flashback lydglimtan som rett å slett nappet rett i hjertemuskelen. Allerede da jeg kom tilbake til første overvåkningskamera hvor stun granatene ligger og det var frosset ned så var jeg helt knust. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå