Aleks94 Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Hei! Trenger å kjøpe ny data, ettersom min gamle er ikke i nærheten av kravene. Er interessert i en pc som drar World Of Warcraft, og lignende spill.. Har sett på følgende: https://www.komplett.no/asus-rog-g20aj/825357 Er lenge siden jeg hang med i hva som er bra, er utdatert. håper på noen kan komme med gode forslag på gode, men nokså billige. På forhånd takk! Lenke til kommentar
N O R E G Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 det er så lite bang for the buck du kan få, kunne like gjerne kjøpt en brødrister, i forhold til de specsa. Er bygge selv aktuelt? Lenke til kommentar
GoatFaze Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 http://www.prisjakt.no/list.php?l=141814&view=l Du kan legge til Windows og kanskje en 2tb disk til litt mere lagring? Lenke til kommentar
Aleks94 Skrevet 18. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2014 Har ikke lyst å bygge selv nei. Har gjort det før, men har ikke tid. Er ikke ute etter end-game specs. noe som drar iallefall greit. om ikke bra Lenke til kommentar
Aleks94 Skrevet 18. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2014 (endret) . Endret 18. desember 2014 av Aleks94 Lenke til kommentar
Aleks94 Skrevet 18. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2014 Har ikke lyst å bygge selv nei. Har gjort det før, men har ikke tid. Er ikke ute etter end-game specs. noe som drar iallefall greit. om ikke bra Forstår det er billigere å bygge selv, men har lyst å unngå dette. Men alikavell kunne få tak i en "decent" data. Ettersom mitt Intel HD 3000 er i knappe laget. (bærbar). Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Du har i hvert fall god råd om du ikke har tid til å bygge selv hvis det er kun fordi du skal spille i juleferien. Lenke til kommentar
Aleks94 Skrevet 18. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2014 Grunnen er litt pga jeg ikke spiller så altfor mye, men trenger en som kan brukes til underholdning som film o.l , men kan brukes til spilling om mulig. Jeg vurderer å bygge selv, men er ikke serlig "god" på dette.. Derfor jeg har lyst å unngå det. Men om noen har gode oppsett, som nevnt tidligere i tråden, spytt ut - så skal jeg ta å vurdere det om valutaen for pcen blir mye bedre :-) Lenke til kommentar
otl Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Selv ville jeg sett etter noe slikt http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=54256900&searchclickthrough=true&searchQuery=ubrukt på brukten. Bedre kjøp enn Asus maskinen Lenke til kommentar
Aleks94 Skrevet 18. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2014 Du har i hvert fall god råd om du ikke har tid til å bygge selv hvis det er kun fordi du skal spille i juleferien. Er nok ikke spilling som er grunnen, er mer at jeg har uvitende kunnskap når det gjelder bygging, og har ikke lyst at det skal oppstå skade/ødelegge komponenter.. Høres kanskje dumt ut. Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Bygde selv for første gang i sommer. Hadde bortimot null peiling på pckomponenter før jeg begynte. Så en video av Newegg på youtube og brukte ca 3 timer på prosjektet. Så å sette sammen pcen klarer du mest sannsynligvis Lenke til kommentar
Aleks94 Skrevet 18. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2014 Hehe, jo får satse på det! :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå