Spiff* Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Heisann, jeg er et helt ferskt medlem, lurte bare på hvilket avspillingsprogram jeg trenger for å spille av filtypen XVID..? Fikk ikke til å spille av filen i DIVX eller Windows media player, noen som vet? Håper på svar! *GOD HELG* Lenke til kommentar
Battone Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Last ned noe som heter ffdshow, det er en codec pack med det aller nødvendigste. Alt du trenger, men det kan være en fordel å bruke en spiller som BSplayer, som er mye bedre enn wmp.. PS; og om du ikke har lastet ned en AC3 codec, så gjør det og.. Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Det du trenger er en Xvid codec, så skal du kunne spille den av i Windows Mediaplayer Lenke til kommentar
mandela Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 eller zoomplayer last ned: http://prdownloads.sourceforge.net/gordian....5.exe?download fjern av haken for divx (siden du ikke vil ha den versjonen som følger med og har divx fra før) og du slipper å tenke på kodek og teksting på leeenge Lenke til kommentar
Spiff* Skrevet 31. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2003 :nice: *grin* Nyyydelig! Nå virker det! Første gang jeg er på dette forumet og jeg får hjelp så raskt og det funker, TUSEN TAKK!!! Brukte programmet heraldo viste meg, takker! Har lastet ned flere filmer i dette formatet, skulle til å slette de, men ikke nå lenger, TAKK! *grin* *grin* *grin* *grin* *grin* Lenke til kommentar
Star Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Power to the Zoooooom Player rocks.. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Power to the Zoooooom Player rocks.. that's right, utrolig kofigurerbar Lenke til kommentar
snole Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Hvordan er nyeste Zoomplayer kontra BSplayer? Kjørte Zoomplayer for 2 år siden eller no. Men byttet til BSlayer da den var klart bedre. Holder meg ennå til BSplayer, men det virket som om dere var bombesikre på Zoomplayeren. Vits å gå tilbake? Lenke til kommentar
Endre Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Run > mplayer2 Det er bra spiller det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå