L4r5 Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 Andre er som meg og vil at damene skal snakke så skittent som mulig Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 20. desember 2014 Del Skrevet 20. desember 2014 tipper ts har fått svar nå veldig rart om han ikke svarer.... Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 20. desember 2014 Del Skrevet 20. desember 2014 Det er en uskreven regel å oppdatere forumet om hvordan det går seg til. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2014 tipper ts har fått svar nå veldig rart om han ikke svarer.... Jeg har enda ikke tatt på mobilen. Tror jeg har angst eller noe Anonymous poster hash: 31151...e81 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2014 Det er en uskreven regel å oppdatere forumet om hvordan det går seg til. Jeg får sikkert ikke noe svar. Jeg er vant til å drite meg når det kommer til slikt! Anonymous poster hash: 31151...e81 Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 20. desember 2014 Del Skrevet 20. desember 2014 Jeg har enda ikke tatt på mobilen. Tror jeg har angst eller noe Anonymous poster hash: 31151...e81 Skru på mobilen! Det er litt som å søke drømmejobben og føle du ikke strekker til og derfor skrur av telefon og ikke sjekker e-post i redsel for å få et avslag. Du velger nederlaget. Jeg får sikkert ikke noe svar. Jeg er vant til å drite meg når det kommer til slikt! Anonymous poster hash: 31151...e81 Nå bestemmer du deg for å ta sorgen på forskudd for å unngå konfrontasjonen. Det er unngåelse. Og hvorfor har du dritet deg ut? Du har en tråd her fullt av folk som støtter deg, det er jo ikke noe galt i å sende en følelsesladet melding. Men det er jo klart du eksponerer deg selv, og det er skummelt. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2014 Jeg har enda ikke tatt på mobilen. Tror jeg har angst eller noe Anonymous poster hash: 31151...e81 Skru på mobilen! Det er litt som å søke drømmejobben og føle du ikke strekker til og derfor skrur av telefon og ikke sjekker e-post i redsel for å få et avslag. Du velger nederlaget. Jeg får sikkert ikke noe svar. Jeg er vant til å drite meg når det kommer til slikt! Anonymous poster hash: 31151...e81 Nå bestemmer du deg for å ta sorgen på forskudd for å unngå konfrontasjonen. Det er unngåelse. Og hvorfor har du dritet deg ut? Du har en tråd her fullt av folk som støtter deg, det er jo ikke noe galt i å sende en følelsesladet melding. Men det er jo klart du eksponerer deg selv, og det er skummelt. Jo, det er sant. Jeg er vel feig og lei av å hele tiden drite meg ut. Dette er ikke første gang jeg gir av meg selv uten å mestre. Nå vet jeg jo ikke om jeg har fått noe svar, men jeg tviler.. Anonymous poster hash: 31151...e81 Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 20. desember 2014 Del Skrevet 20. desember 2014 (endret) Jo, det er sant. Jeg er vel feig og lei av å hele tiden drite meg ut. Dette er ikke første gang jeg gir av meg selv uten å mestre. Nå vet jeg jo ikke om jeg har fått noe svar, men jeg tviler.. Anonymous poster hash: 31151...e81 Det er tøft gjort å tørre å gi av seg selv, ta skjoldet ned som gjør at man er ekstra sårbar. Nå, skru på mobilen og vent. Endret 20. desember 2014 av AdNauseam Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2014 Jo, det er sant. Jeg er vel feig og lei av å hele tiden drite meg ut. Dette er ikke første gang jeg gir av meg selv uten å mestre. Nå vet jeg jo ikke om jeg har fått noe svar, men jeg tviler.. Anonymous poster hash: 31151...e81 Det er tøft gjort å tørre å gi av seg selv, ta skjoldet ned som gjør at man er ekstra sårbar. Nå, skru på mobilen og vent. Jeg har mest lyst til å ikke skru på telefonen. Det er så deilig at det er stille:) Men den må vel på en gang.. Anonymous poster hash: 31151...e81 Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 20. desember 2014 Del Skrevet 20. desember 2014 Jeg har mest lyst til å ikke skru på telefonen. Det er så deilig at det er stille:) Men den må vel på en gang.. Anonymous poster hash: 31151...e81 Du hadde ikke valgt denne stillheten fremfor det motsatte, da hadde du endt opp med et ganske tomt liv og angret deg ihjel etterpå. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2014 Haha, har vært i samme situasjon.. dvs. jeg sendte en del kleine fyllemeldinger til han. Fikk heldigvis svar på dem, da. Men herregud, ta også skru på mobilen din snart og oppdater oss. Svarer han ikke, er det ikke verdens undergang Anonymous poster hash: b86f5...c78 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 skru på tlf nå da! han kan jo bare ha vært litt sen med å svare! kanskje han så på film eller noe sånt Lenke til kommentar
Enrich77 Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 That depends. Og jeg tenker dette varierer voldsomt fra mann til mann. Min første tanke er at det er turn off, men hvis omstendighetene er rett og du utstråler trygghet og gir kjemi. Så kan det være det motsatte. Selv liker jeg ikke direkte damer. For min del tar kjærligheten større plass enn kåtheten, men det finnes nok nok av menn som ser det motsatt. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2014 Ts her. Jeg glemte å oppdatere dere, og jeg fikk svar neste morgen. Han var på vei hjem til foreldrene sine, og han ventet på flyet sitt hjem. Han lurte på hvordan det gikk med kåte meg, og jeg svarte- Jaja, jeg fikk svar men det ble ingen møte! Anonymous poster hash: 31151...e81 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 24. desember 2014 Del Skrevet 24. desember 2014 for en kjedelig type.... seriøst, finn deg noen som er på din bølgelengde når det kommer til sex.... fyren har jo ikke testosteron tydeligvis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå