AnonymDiskusjon Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Jeg har alltid vært noe direkte, men jeg har jekket meg ned de siste årene. Det å være litt frekk samt ha noe humor, og ironi i samtaler med menn er vanlig for meg. Driver nå å har sex med en sykt kjekk mann, og han synes også jeg er pen osv. Vi elsker rett og slett utseendet til hverandre. Jeg har veldig lyst å sende han en melding der jeg rett og slett forklarer han at jeg er drit kåt på han og at jeg faktisk fantaserer om han, med spørsmål om jeg kan ta turen. Så til dere menn. Er det forferdelig turn off om søte, små, kvinner som ser veldig uskyldig ut faktisk viser sin grisete side rett fram. Anonymous poster hash: 31151...e81 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Kjør på, men akkurat som at dere ikke liker at det blir dradd for langt kan menn også få den samme følelsen. 2 Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Kjør på. Når dere allerede holder på, så er det virkelig bare å kjøre på! Hvis dere ikke hadde holdt på, så kunne man blitt mistenksom på om det var en spøk/fyllemelding eller lignende. Men dette ser bra ut. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 (endret) nei det kan være veldig bra å få "kåtskapen på bordet".... deilig når det skjer. Hadde ei veldig uskyldig ei jeg drev og pulte som plutselig en dag bare knakk sammen og bønnfalte meg om å pule henne i rompa for hun klarte ikke tanken lengere..... sexlivet fikk seg et løft kan du si Endret 18. desember 2014 av Henrik2k 6 Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Definitivt ikke turn-off, heller veldig turn-on. Lenke til kommentar
Anonym75896532654 Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Det er greit siden du har sex med han Da er det en turn on at jenta viser at henne faktisk tenker på han på en kåt måte. Selv har jeg fått noen sånne meldinger og det er faktisk ganske digg. Men om jeg ikke har sex med eller kjenner personen så godt så er det max turn off og jeg pleier å kutte kontakten helt. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2014 Ts her. Jeg dreit meg skikkelig igår.. Herregud hvor flau jeg er. Jeg sendte en kåt melding, men jeg fikk ikke svar. Så i går skrudde jeg av telefonen fordi jeg ikke giddet å vente på noe svar. Mobilen er fortsatt av! Litt flaut.. Haha Selv om jeg fikk en kåt melding av han for litt siden, så synes jeg det er dritt flaut at han ikke svarte! Anonymous poster hash: 31151...e81 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 Skru på igjen mobilen din. Ikke noe å være flau over. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 Ts her. Jeg dreit meg skikkelig igår.. Herregud hvor flau jeg er. Jeg sendte en kåt melding, men jeg fikk ikke svar. Så i går skrudde jeg av telefonen fordi jeg ikke giddet å vente på noe svar. Mobilen er fortsatt av! Litt flaut.. Haha Selv om jeg fikk en kåt melding av han for litt siden, så synes jeg det er dritt flaut at han ikke svarte! Anonymous poster hash: 31151...e81 Hva om det var en grunn til at han ikke svarte? Hva om det ikke betyr noe at han ikke svarte, og at han likte meldingen? Hvorfor slår du hammeren i bordet uten bevis? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 Så til dere menn. Er det forferdelig turn off om søte, små, kvinner som ser veldig uskyldig ut faktisk viser sin grisete side rett fram. Anonymous poster hash: 31151...e81 Heller omvendt. Det er skikkelig turn on. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2014 Skru på igjen mobilen din. Ikke noe å være flau over. Ts her. Mulig jeg er litt for stolt når det gjelder å gi av seg selv for å drite seg totalt ut.. Gud, jeg er enda flau.. Anonymous poster hash: 31151...e81 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2014 Ts her. Jeg dreit meg skikkelig igår.. Herregud hvor flau jeg er. Jeg sendte en kåt melding, men jeg fikk ikke svar. Så i går skrudde jeg av telefonen fordi jeg ikke giddet å vente på noe svar. Mobilen er fortsatt av! Litt flaut.. Haha Selv om jeg fikk en kåt melding av han for litt siden, så synes jeg det er dritt flaut at han ikke svarte! Anonymous poster hash: 31151...e81 Hva om det var en grunn til at han ikke svarte? Hva om det ikke betyr noe at han ikke svarte, og at han likte meldingen? Hvorfor slår du hammeren i bordet uten bevis? Jeg er faktisk litt betatt av denne mannen, så det svir litt ekstra når jeg ikke får noe respons. Men jaja, jeg driter i hele greia! Neste gang kommer jeg ikke til å sende en slik melding. Det er faktisk veldig flaut å sende en slik melding uten å få noe respons. Jeg har enda ikke tatt på mobilen! Ja, jeg blir veldig fort flau fra før av! Anonymous poster hash: 31151...e81 Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 Når dama er kåt/direkte med meg = super turn on. Når dama er kåt/direkte med alle = super turn off Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 Kan gjøres enda simplere. Dama = turn on. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2014 Når dama er kåt/direkte med meg = super turn on. Når dama er kåt/direkte med alle = super turn off Ts her. Skjønner det. Og jeg er bare slik mot han, og han er også slik mot meg. Men det irriterer meg enda at han ikke har svart.. Eller det vet jeg faktisk ikke fordi jeg skrudde av telefonen igår.. Men ja, flott at folk synes det er greit å være litt direkte! Anonymous poster hash: 31151...e81 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2014 Kan gjøres enda simplere. Dama = turn on. Jeg skjønner at det er turn on når dama sender slike meldinger. Jeg likte selv når exen min var grisete mot meg, men det er jo noe annet når jeg er kåt på en jeg bare knuller. Men er det like turn on når det er en fuckfriend/flamme som sender slike meldinger. Anonymous poster hash: 31151...e81 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 Jeg er faktisk litt betatt av denne mannen, så det svir litt ekstra når jeg ikke får noe respons. Men jaja, jeg driter i hele greia! Neste gang kommer jeg ikke til å sende en slik melding. Det er faktisk veldig flaut å sende en slik melding uten å få noe respons. Jeg har enda ikke tatt på mobilen! Ja, jeg blir veldig fort flau fra før av! Anonymous poster hash: 31151...e81 Det som er skikkelig turn-off er jenter som forventer at man til enhver tid er på telefonen klar til å svare. I aller værste fall følger opp med å spørre hvorfor man ikke svarte umiddelbart, og for å toppe det hele, overanalyserer det meste og spør om noe er galt. Bedre meg, da er det nok.. Noen menn har andre hobbyer enn å glane i skjermen og vente på meldinger. Det *kan* hende at han var opptatt med noe og ikke hadde tid, eller ikke hadde sett meldingen?? Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 (endret) Jeg er faktisk litt betatt av denne mannen, så det svir litt ekstra når jeg ikke får noe respons. Men jaja, jeg driter i hele greia! Neste gang kommer jeg ikke til å sende en slik melding. Det er faktisk veldig flaut å sende en slik melding uten å få noe respons. Jeg har enda ikke tatt på mobilen! Ja, jeg blir veldig fort flau fra før av! Anonymous poster hash: 31151...e81 Det er jo forståelig. Men det jeg sier her er jo at du ikke skal danne deg en konklusjon før du vet. Kanskje han var på besøk til mora og ikke følte for å sexte foran sin mor, og tenke han skulle svare etterpå. Skru på telefonen, vent en stund, kanskje det har tikket inn en melding. Ta det derfra. Har du ikke fått svar, ta kontakt med han. Hva annet skal du gjøre? Unngå han? Aldri snakke om det? Spikre planker foran vinduene, kutte telefonlinjen og aldri komme ut? You gotta make a choice, fight or flight (as a figure of speak). Endret 19. desember 2014 av AdNauseam Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2014 Jeg er faktisk litt betatt av denne mannen, så det svir litt ekstra når jeg ikke får noe respons. Men jaja, jeg driter i hele greia! Neste gang kommer jeg ikke til å sende en slik melding. Det er faktisk veldig flaut å sende en slik melding uten å få noe respons. Jeg har enda ikke tatt på mobilen! Ja, jeg blir veldig fort flau fra før av! Anonymous poster hash: 31151...e81 Det som er skikkelig turn-off er jenter som forventer at man til enhver tid er på telefonen klar til å svare. I aller værste fall følger opp med å spørre hvorfor man ikke svarte umiddelbart, og for å toppe det hele, overanalyserer det meste og spør om noe er galt. Bedre meg, da er det nok.. Noen menn har andre hobbyer enn å glane i skjermen og vente på meldinger. Det *kan* hende at han var opptatt med noe og ikke hadde tid, eller ikke hadde sett meldingen?? Ja, ikke sant. Nå er jeg heldigvis en veldig chill dame som aldri sender flere meldinger etter hverandre om han ikke svarer. Jeg sender som regel bare en melding, for å så la resten være opp til han osv. Jeg synes det det er svært turn off når mannen sender oppfølgningsmeldinger til meg også. Anonymous poster hash: 31151...e81 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 Men er det like turn on når det er en fuckfriend/flamme som sender slike meldinger. Det kommer ann på. Umulig å svare for hvert enkelt FF-par i hele verdenen, men det er nesten bare du og han som må finne ut hva som passer seg. Noen liker det mye, noen liker det mindre, og noen blir uggen bare de ser noen skrive "fittesaft". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå