Joachim_F Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Vil bygge videre på fundamentet fra Original Sin.Divinity-skaperen jobber med to nye rollespill Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 I så fall håper jeg de ikke bare lært av hva D:OS gjorde riktig, men også hva det gjorde feil. Inventory-management må kunne håndteres på en måte slik at ikke halvparten av spilletiden går med på dette, og det bør ikke være nødvendig å google for å komme inn i grunnleggende mekanikker i spillet, som f.eks. crafting var. Ellers håper jeg de holder på det turbaserte kampsystemet, men prøver å skrive en noe mer engasjerende historie. 1 Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Crafting systemet, ser man bort i fra bugs, var slik det burde gjøres. Forfriskende oldschool som alt det andre spillet gjorde. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Enig i hva spartapus nevner, spesielt historie biten. Jeg likte rollespill preget av kampene veldig godt. Du må virkelig klare å bygge en god karakter og du ser resultatet av det i kamp, liker det. Men jeg ble aldri revet med i historien. Larian har lagd gode spill lenge og håper på mer av hva vi fikk i D:OS Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Har lyst på en fortsettelse på Dragon knight saga :/ Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Det var vel et passende tidspunkt å friste oss litt nå når de har mottatt såpass med utmerkelser for Divinity: Original Sin. Blant annet PC Game of the Year hos Gamespot. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå