Gintoki Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Jeg har 2 bestillinger som er i systemet til bring, men problemet er at det står "forventet leverings dato er 23 desember"? Seriøst? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 I julerushen er du ikke den eneste som venter på pakke. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 16 desember er fristen for å få pakken frem til jul. Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 20. desember 2014 Del Skrevet 20. desember 2014 Synes de ofte er mer effektive i Desember faktisk. Fikk en pakker fra Bergen til Østfold på 2 dager jeg. Så de kan hvis de vil. Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 21. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2014 Synes de ofte er mer effektive i Desember faktisk. Fikk en pakker fra Bergen til Østfold på 2 dager jeg. Så de kan hvis de vil. Rart, for hos meg på mine 3 siste bestillinger som bruker snileposten så bruker dem 1 dag per aktivitet :S Mens tollpost globe bruker 1 natt fra oslo til mitt posthus :S Lenke til kommentar
Neonex Skrevet 24. desember 2014 Del Skrevet 24. desember 2014 (endret) Slenger meg på her, i stedet for å lage en veldig lik, ny tråd. Har bestilt en pakke som ble sendt fra Storbrittania 18. desember. Tror dere pga julerushet at den kommer frem før nyttår? (Carrier er Royal Mail. Billigste standard frakten de hadde) Akkurat nå så håper jeg i grunn ikke det Pga kronefallet er den 7 kroner over tollgrensen, så hvis jeg får den etter nyttår med de nye tollreglene så går den gjennom. Endret 24. desember 2014 av Neonex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå