Rubenk Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 (endret) Jeg og kjæresten min har vært sammen i snart tre måneder, og hun lagde en julekalender rebus som består av 23 bokstaver. Jeg har 19 bokstaver: K G K J U L D . I M , E E E E O DG L vi har enda ikke sagt elsker deg til hverandre, tenkte det kunne være noe med det men jeg vet ikke? Endret 19. desember 2014 av Rubenk 1 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 (endret) Kommer det til å bli sånn klein filmstemning når der sier dere elsker hverandre? Sånn - "Jeg elsker deg" - "Elsker du meg? Å herregud" /gråte /gråte "Jeg elsker deg og" - "La oss gifte oss!" - "Mener du det?" - " Ja, la oss gifte, la oss gifte oss nå!" - " Ååå giiid" Anyways, som kodeknekkeren jeg er tipper jeg det står noe som "Jeg elsker kuk i meg til jul", men ser det er en "d" der.. Kan være kode for nettopp.. ja.. the D word. Endret 18. desember 2014 av Kakeshoma Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Jeg vet ikke om "rebus" har en videre betydning enn den jeg er kjent med, men ser ikke ut som en rebus Lenke til kommentar
Rubenk Skrevet 19. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2014 (endret) Vi er bare 16 år så å gifte oss blir det nok ikke noe av, takk Gud for det. Hun sa hvis jeg tok det som tull ville hun blitt lei seg, så tviler på at det blir "jeg elsker kuk i meg til jul" haha Endret 19. desember 2014 av Rubenk Lenke til kommentar
Rubenk Skrevet 19. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2014 Fikk en G i dag Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 (endret) KIM E ELKE DEG, GOD JUL. Kims jeg elsker deg, god jul. Endret 19. desember 2014 av Chris93 1 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 KIM E ELKE DEG, GOD JUL. Kims jeg elsker deg, god jul. Den er kjip om han heter Ruben.. 9 Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 Jeg vil anta ELKE blir til elsker, da mangler det hva KIME kan bli med tre ekstra bokstaver. Mest sannsynlig noen form for kalle navn, men jeg tviler på at det er chips hun elsker. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 Når du har alle bokstavene kan du kjøre de gjennom denne siden: http://www.arrak.fi/en/ag Stor sjangse for at den også finner en artig alternativ sammensetning som som kan brukes til stor komedie effekt Lenke til kommentar
Rubenk Skrevet 20. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2014 Takk for mange svar! Btw jeg heter Kim Ruben men hun sier bare Kim? Lenke til kommentar
Rubenk Skrevet 22. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2014 Det her er bokstavene til 22des: K G K J U L D . I M , E E E E O D G G L J Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 KIM r JEG ELsKEr DEG, GOD JUL. Jeg vedder en julebrus på dette. 1 Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 KIM E ELKE DEG, GOD JUL. Kims jeg elsker deg, god jul. Den er kjip om han heter Ruben.. Gapskratter !! Hva ble fasiten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå