Ar2 Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Helt uten forvarsel har skrivebords oppsettet forandret seg. De myke skyggene rundt ikoner på skrivebordet er forandret seg til taggete, og bildet jeg bruker som skjermbakgrunn er også taggete. Hvis jeg velger midtstill og ikke strukket ser det bra ut. Dette har skjedd en gang før, og jeg endte opp med å måtte innstallere alt på nytt. Jeg har liten lyst til å gjøre det samme igjen. Forrige gang hadde jeg et Norton Ghost image som jeg la tilbake. Det virket som det løst problemet helt til jeg forsøkte o legge inn et annet bilde som bakgrunn. Da forandret alt seg igjen. Jeg har også forsøkt alt som må til for å få skyggen tilbake rundt ikonene uten å lykkes. Håper noen kan hjelpe meg med dette. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Hmm kan u ikke prøve og ta systemgjennoppretning? Til det tidspunktet det funket bra? Eller hjelper ikke det på skrivebordet... Lenke til kommentar
Ar2 Skrevet 1. november 2003 Forfatter Del Skrevet 1. november 2003 Systemgjennoppretning funker ikke. Jeg hadde en ganske ny Norton Ghost som jeg la tilbake. Denne gangen funket det. Forrige gang jeg hadde problemet funket det ikke. Jeg skjønner ikke hvorfor dette oppstår!? Lenke til kommentar
wil Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Drive Image har en lei tendens til å fucke opp maskina noen ganger. bytte stasjonsbokstav, har opplevd det endel ganger, å liker det ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå