Gå til innhold

Telenor skrur opp prisen på mobilt bredbånd

Anbefalte innlegg

Eneste grunnene til at jeg sitter med Telenor mobilt bredånd nå er at Netcom er så å si fraværende på 3G/4G utbygging bortsett fra på de mest sentrale områdene. Oppgraderer Netcom den lokale senderen sin (på samme lokasjon som Telenor sin sender her jeg bor), så bytter jeg til de med en gang.

Jeg tviler på at jeg får 2 datavillinger på et mobilabonnement, og da er jeg like langt, trenger fortsatt 2 abonnement da siden jeg har mobil, nettbrett med 4G og 4G ruter.

Hos Netcom får du tvilling eller trilling-sim som alternativ. Dvs du kan ha to datasim eller mobilsim utenom ditt hovedsim, til 30 kr i måneden per ekstrasim.

Det jeg ikke har sett i det siste, er at du kan kombinere i samme sim-kort, altså f.eks. 199 for fri tale/sms/MMS og så kjøpe ekstra datakvote utover den GB'en du har allerede.

Hadde tidligere (pre "alt" inkludert-abonnementene) ekstra datapakke, slik at jeg totalt hadde 8 GB data. Det var mer enn godt nok til våde nettbrett og mobil. Skulle gjerne hatt mulighet til å knytte mobilt bredbånd-abonnement til mitt ordinære telefonabonnement, igjen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Møkkaselskap! :sick: Stjelenor slår til igjen.

Hva med kunder som kun har mulighet til å få en elendig ADSL linje da Telenor? 4G med 30 GB per måned kunne man leve med, men 10 GB er helt uaktuelt i 2015.

Blir vel å bytte til NetCom så fort bindingstid med Telenor går ut tenker jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...