Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hjelp, muligens utroskap


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det gjør det litt verre at hun tok kontakt en uke etterpå, og spurte om de skulle møtes. Da var det ikke bare en engangsgreie som hun angret på.

 

Men kanskje du kan lykkes med å forby henne all kontakt med denne Mathias.

Dette med å møte igjen gamle flammer på reunion, kan virke helt uimotståelig. Så det er ikke helt uforståelig... Men ikke akseptabelt selvsagt. Hvis dere skal fortsette sammen (på grunn av barnets beste?), må hun kutte ut all kontakt med den gamle flammen.

Lenke til kommentar

Det gjør det litt verre at hun tok kontakt en uke etterpå, og spurte om de skulle møtes. Da var det ikke bare en engangsgreie som hun angret på.

 

Men kanskje du kan lykkes med å forby henne all kontakt med denne Mathias.

Dette med å møte igjen gamle flammer på reunion, kan virke helt uimotståelig. Så det er ikke helt uforståelig... Men ikke akseptabelt selvsagt. Hvis dere skal fortsette sammen (på grunn av barnets beste?), må hun kutte ut all kontakt med den gamle flammen.

Jeg møte på henne idag før hun skulle møte Mathias, og de skulle møtes fordi hun ville si at de skal slutte å ha mer kontakt med hverandre. Det var grunnen til at de skulle møtes idag.

 

Og jeg sa til henne at jeg vet ikke hva som kommer til å skje nå og i fremtiden, men jeg trenger tid for å tenke, og i det øyeblikket begynte hun å gråt veldig, veldig mye. Man kunne se at hun angret på dette. Hun var boksavlig talt på knær og bønnfalte meg om å tilgi henne.

 

Hun sa selv at hu gjorde den værste feilen i livet hennes, og at hun elsker meg utrolig mye og bla bla bla...

 

 

Hva syns dere jeg skal gjøre? For jeg elsker henne over all jord!

Lenke til kommentar

Det gjør det litt verre at hun tok kontakt en uke etterpå, og spurte om de skulle møtes. Da var det ikke bare en engangsgreie som hun angret på.

 

Men kanskje du kan lykkes med å forby henne all kontakt med denne Mathias.

Dette med å møte igjen gamle flammer på reunion, kan virke helt uimotståelig. Så det er ikke helt uforståelig... Men ikke akseptabelt selvsagt. Hvis dere skal fortsette sammen (på grunn av barnets beste?), må hun kutte ut all kontakt med den gamle flammen.

Det med at hun tok kontakt uke senere var for at de skulle snakke sammen og ende alt der og da med kontakt.

Lenke til kommentar

Mitt beste tips er: slå opp !

 

Jeg har vært i 3 langvarige forhold, der alle forhold har vært en utro på ene eller andre siden. Uansett hvor mye den ene eller andre ofrer så vil det aldri bli det samme igjen. Mistilliten vil alltid ligge under overflaten. En tillit du aldri vil få tilbake igjen.

 

Du vil få mye mer igjen for å oppdage en ny flamme, istedenfor å grave deg ned å inngå kompromiss med deg selv.



Anonymous poster hash: 0cdf1...6e5
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hvis dere elsker hverandre er det bra, men har hun kommet tilbake fra dette møtet med Mathias som var i dag?

Høres litt rart ut å avtale møte med noen som en ikke klarer å holde fingrene unna.

Først da jeg konfronterte om alt dette og etter all gråting og sånt så sa hu at hun skal møte Mathias for å ta slutt på kontakt med hverandre. Og da jeg ba henne om å dra og møte han, sa jeg til henne at si til Mathias at jeg vet alt. 1730 møtte hun Mathias, og kl 1815 så ba jeg henne å møte meg. Og det gjorde hun, fra der så begynte alt, gråting, bønnfalle osv.

Lenke til kommentar

 

Jeg og min samboer har vært sammen i snart 5 år, vi har en unge sammen.

Det var en uke der hun skulle planlegge klasse reunion, og da møtte hun sin gamle klasse kamerat Mathias ( de holdt på før i en liten periode ). Dette var en Mandag og hu sa da til meg at hun skal møte en kompis kl 17 og skulle kommer hjem rundt kl 21. Det gjorde hun ikke, hun kom hjem kl 01.30 på natta.

Torsdag skulle hun på reunion festen sin, og da pyntet hun seg også videre og dro kl.18, jeg ringte henne og spurte når hun skulle hjem og da sa hun før kl 12/00, våknet kl 0600 dagen etter og hun var forsatt ikke hjemme, ringte hu sa at hun var på vei til jobb.

Lørdag skulle hun på julebord med jobben, hun kom heller ikke hjem før kl 0500.

Da sjekket jeg mobilen hennes og der var det flere anrop fra Mathias. sjekket sms og der var det flere sms som jeg ikke kan finne helt ut hva det betyr:

1. sms fra samboer - Sooo.. We did it again:P Hvordan går det?

2. sms fra Mathias - Whuuups:p litt klein hva med deg? Når dro du?

3. sms fra samboer - Haha.. Dro litt etter 5, prøvde å vekke deg, men du sov så godt. Vet ikke helt hvordan det går, litt småklein kanskje? Driver å tenker på det vi har holdt med..

Uken etter så sendte hun nytt sms:

samboer - Lever du? :p

mathias - Halla, ingen planer

samboer - Møtes imorgen etter jobb?

Alt dette forvirrer meg helt, vet ikke hva jeg skal tenke på engang.

Jeg elsker min samboer veldig mye, kunne aldri ha tenkt meg at hun kan være utro pga hvordan person hun er og hvordan hennes familie er. Hun har aldri møtt en guttevenn alene i vårt forhold, dette er første gang jeg opplever dette.

Er dette tegn på at hun er utro?

Har dere noe råd til meg?

 

 

Jeg gir deg et godt råd nå:

 

"Dont look back in anger, for she moved on but you could wonder."

 

Når kjerring gir deg sånne hint, så er hun ute etter å leke med forholdet og se din reaksjon så hu kan spille på det og det blir du som gjør det slutt.. "For you cant fool a player when bitches come and the pussies get done." Så bare kjør samme stil, snakk med dine kompiser fiks noe fitte som bare du kan knulle på imens hu holder på. Det finnes alltid sånne fitter, bare fortell at hu kjører den stilen så du vil bare knulle for å komme over hu.. Men snakk med dine kompiser... Alle gutter burde ha en kompis fikser fitte, han fyren bruker å få det som han vil..

Endret av TheLastProblemSolver
Lenke til kommentar

 

Gjør slik som du har sagt. Tenk mye, og ta tiden til hjelp. Da finner du ut hva du vil. Hun må bare finne seg i det og gi deg all den tiden du trenger.

Vil ikke anbefale å ta noen forhastede beslutninger, siden du er så sikker på at du fortsatt elsker henne.

 

Anonymous poster hash: 80579...8fd

 

Jeg vil være med henne, MEN!, hvordan kan jeg stole på henne??? Jeg vil egentlig ikke gi opp dette.

Lenke til kommentar

Jeg vil være med henne, MEN!, hvordan kan jeg stole på henne??? Jeg vil egentlig ikke gi opp dette.

 

 

Det kan du ikke. Tilliten er brutt, og må bygges opp på ny. Spørsmålet du må stille deg er om du er villig til å bygge det opp på ny med henne.

 

 

Anonymous poster hash: 80579...8fd

Endret av Tvillingsjel
Quote-pyramide
Lenke til kommentar

Det kan du ikke. Tilliten er brutt, og må bygges opp på ny. Spørsmålet du må stille deg er om du er villig til å bygge det opp på ny med henne.

 

 

Anonymous poster hash: 80579...8fd

 

Ja jeg er villig til å prøve på nytt ja,

Hun har nå sendt meg sms og skrevet at; Jeg vil at du skal vite at jeg elsker deg utrolig mye!

 

Burde jeg svare på den sms'en?

Endret av Tvillingsjel
Quote-pyramide
Lenke til kommentar

 

 



Jeg gir deg et godt råd nå:

"Dont look back in anger, for she moved on but you could wonder."

Når kjerring gir deg sånne hint, så er hun ute etter å leke med forholdet og se din reaksjon så hu kan spille på det og det blir du som gjør det slutt.. "For you cant fool a player when bitches come and the pussies get done." Så bare kjør samme stil, snakk med dine kompiser fiks noe fitte som bare du kan knulle på imens hu holder på. Det finnes alltid sånne fitter, bare fortell at hu kjører den stilen så du vil bare knulle for å komme over hu.. Men snakk med dine kompiser... Alle gutter burde ha en kompis fikser fitte, han fyren bruker å få det som han vil..


Ellers går det bra? Herregud for en klovn du er.Jeg har ikke en "kompis fikser fitte". Du er rar. Over og ut.

 



Ja jeg er villig til å prøve på nytt ja,


Hun har nå sendt meg sms og skrevet at; Jeg vil at du skal vite at jeg elsker deg utrolig mye!

Burde jeg svare på den sms'en?


Du kan godt svare, men råder deg til å være litt kald. Uansett hvor hardt det er. La dette synke inn før du gjør noe mer. Tenk deg GRUNDIG om. Helst i flere dager. Ta ihvertfall ikke noen forhastede slutninger ikveld.
Edit: flette dobbelpost Endret av Tvillingsjel
Quote-pyramide
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Du kan godt svare, men råder deg til å være litt kald. Uansett hvor hardt det er. La dette synke inn før du gjør noe mer. Tenk deg GRUNDIG om. Helst i flere dager. Ta ihvertfall ikke noen forhastede slutninger ikveld.

 

Takk for rådet Gennaro. Jeg skal defenitliv ikke forhaste dette... Skal ta min tid å tenke over alt dette.

Endret av Tvillingsjel
quote-pyramide
Lenke til kommentar

Jeg gir deg et godt råd nå:

 

"Dont look back in anger, for she moved on but you could wonder."

 

Når kjerring gir deg sånne hint, så er hun ute etter å leke med forholdet og se din reaksjon så hu kan spille på det og det blir du som gjør det slutt.. "For you cant fool a player when bitches come and the pussies get done." Så bare kjør samme stil, snakk med dine kompiser fiks noe fitte som bare du kan knulle på imens hu holder på. Det finnes alltid sånne fitter, bare fortell at hu kjører den stilen så du vil bare knulle for å komme over hu.. Men snakk med dine kompiser... Alle gutter burde ha en kompis fikser fitte, han fyren bruker å få det som han vil..

wtf?

 

Forstår egentlig ikke hva du prøver å si, men spesielt smart høres du ikke ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...